tirsdag 6. november 2012

Nye lystrekk med peacetegn

 

Hei og god tirsdag!:)

Som nevnt tidligere har jeg gått litt lei av både mønster
og hjertepynten på lystrekkene jeg har heklet siden juli........Har 
tenkt litt frem og tilbake på hva jeg kan gjøre med det hihi:))

Så her en kveld prøvde jeg meg frem på en ny versjon:))
- som jeg ble superfornøyd med:o)
Fredsdue og peacetegnet synes jeg ble veldig fint til
dette mønsteret og mønsteret ble veldig fint i bomullsgarn:))
Jeg har de nå for salg på shoppen min:)

 

Ellers har jeg begynnt å tenke jul og julekort.........så i morgen
blir det litt tips og ideer om dette:)))

HA EN FIN FIN TIRSDAG !!
 

9 kommentarer:

Hulda sa...

Så flotte de lysholderne var. Nydelig laget. Julekortene ser nostalgiske og søte ut.

loftkroken sa...

Veldig fine :)
Gleder meg til julekort tips fra
deg :)

Klem Bente

bevaremegvel sa...

Så fine lyslykter, likte også peacetegnet og duen.
Gleder meg til i morgen til å se og lese litt julekorttips :))

Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Vakkert mønster på de nye trekkene.
Gleder meg til julekort tips. Det er jeg skikkelig dårlig på.
Ønsker deg en god kveld

Helenes Interiør sa...

Nydelige.. skulle ønske jeg klarte å lage sånne selv:)
Fin blogg du har.
Klem

Ingrid Louise sa...

Jepp!! Veldig fint!! :-)
Fin kveld til deg,klm ingrid l

Janne sa...

Så fiiiiine!!!

Må spørre deg, hvor kjøper du servietter?? Må ha noen fiiiiine med englemotiv på! :-))

God klem til deg, Janne!

Lenes blogg sa...

Ble kjempe fint. Gøy å variere litt på mønster og pynt :)

Lithe sa...

Så lekker pynt du har fått tak i :)
Alltid gøy å stikke innom bloggen din for siste nytt :o)
Fin kveld til deg!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...