tirsdag 20. november 2012

Og vinneren er.....................

 

.............Lady La Laura:)))
GRATULERER!!!!!

Denne gang fikk alle 1 lodd hver og alle fikk derfor like
stor sjanse til å vinne:))
Random hjalp med å velge ut vinnerloddet...

Tusen takk for alle herlige kommentarer og hjertelig velkommen
til nye følgere!!
Jeg skal ta meg en titt innom til dere plutselig:)

Jeg trekte vinneren kl 21, men så måtte vi fyke ut til flyplassen å hente
eldstemann som kom hjem fra ferieturen i USA via Amsterdam:)))
så derfor litt sent innlegg..

HA EN FIN FIN KVELD/NATT DA!:)))

4 kommentarer:

LaLa`s Loft sa...

Gratulerer til vinneren :)

HT sa...

Gratulerer til den heldige vinneren! :-)

-Hege T.

Huldra sa...

Gratulerer så mye til vinneren, og takk til deg for pakken som kom i posten i dag. Fine tingene sine, og tusen takk for det flotte hjertet du la med. Gleder meg til å ta alt i bruk i julen og inn i vintertiden. :)

LadyLaLaura sa...

Næææææ :))))) vant jeg? Tusen tusen tusen takk kjære Janne! For en fantastisk overraskelse å få i dag :) Gleder meg noe vanvittig på pakke i posten :) Dette var supert! Jippi!!
Stoor klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...