fredag 16. november 2012

Snart er vi der.........

 

Hei å god fredagskveld!:)

Dagene flyr, og plutselig var det helg igjen:))
Denne uka har gått forferdelig fort, da jeg har hatt mer enn
full "jobb" med bestillinger fra shoppen:))
- noe jeg stooorkoser meg med:)
( jo mer jeg har å gjøre - jo mindre smerter:)))

Var forresten innom sykehuset sist tirsdag.........men derfra er det
lite å fortelle, fordi jeg fikk ei " like glad " sprøyte hihi:)))
så det var det.o)
Husker rett og slett ingenting:)) men mannen var med som "vitne" hihi
Det går nok 1 uke eller 2 før jeg får greie på noe..USJ:)
 
 Vel........
I ettermiddag heklet jeg 4 lystrekk til små syltetøyglass
- Noras hjemmelagd:)))
og hang på zink tall 1 -2 -3 -4:))
For plutselig er avdentstiden også her.....

 

Har også sydd noen lysposer med dette herlige motivet:)

Og vet dere hva ??

 

Planen med dette er å ha en liten giveaway:))
Hørtes ikke det greit ut ?

Jeg tenkte altså å gi bort 4 stk "lysglass" med trekk og tall
1 stk lyspose
1 stk dufthjerte med blonder
og 1 stk pose-pose i grått med nok et herlig motiv:)
( til å oppbevare bæreposer i om det er noen som er i tvil :) )
 Og dette er sponset av meg selv:))

Det blir nesten en hurtig-giveaway for jeg trekker
til tirsag 20. nov. kl 21:)

Alle som vil kan være med........og har du ikke blogg, så må
du legge igjen mailadressen din..
Denne gang gjør jeg det litt enkelt for meg selv, så alle som legger
igjen en kommentar får 1 stk lodd:)

Da er det bare å si lykke til!!
Og god helg!!

55 kommentarer:

Hulda sa...

Så flotte ting. Nydelig den posen til lys, så herlig bilde på den.

Nennes sa...

Ja ikke så lett når man ikke husker :) håper det går bra!
Ha en flott helg :)
Har en lite gi bort hos meg også.

Carpe diem!

Klem

Edny sine puslerier sa...

Sååå fine ting, Janne! Klart jeg blir med på trekningen;) Håper det går bra med deg, og at du slipper så mye smerter. Ha ei kreativ og fin helg.

Mormor Inger sa...

Da sier jeg at jeg gjerne tar et lodd hos deg :)
Imponert over din kreativitet!
Go' hælj fra Inger

Janne i Fagerlia sa...

Klart jeg vil være med på dette! Lekre ting du gir bort :)

Inspirasjon fra Elin sa...

Herlig giweaway :) Jeg er med :)
Produktiv om dagen du!

rule sa...

Alltid inspirerende å besøke deg. Har skikkelig sansen for alt det fine du lager!! GOD HELG!!! Klem Ruth

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Jeg prøver lykken.
Lonni@stoltenborg.dk

Anonym sa...

Hei
Vil gjerne prøve lykken:)
Gunn@lardaltaxi.no

Lise Halager sa...

Prøver helt sikkert lykken igen, og håber dine skønne ting havner hjemme hos mig - en kærkommen julegave :o)

Rigtig god weekend til dig og dine.

Knus fra Danmark

Ann-Siri sa...

Hei.

Du lager så masse fint Janne. Har kjøpt litt av deg som jeg har fått så mye skryt av, men det er fortsatt mye jeg kunne tenke meg.
1 lodd tilmeg:-)
annsirikoen@gmail.com

HT sa...

Ååå JA jeg vil gjerne være med å prøve lykken på disse nydelige tingene du har laget! :-)
Forøvrig gleder jeg meg veldig til å få vakre ting i postkassen som jeg allerede har bestilt av deg til gaver til mine kjære ;-)
Håper jeg er så heldig å vinne disse tingene til meg selv..! hihi ;-)

Mvh,
Hege T.

Mona sa...

Jeg prøver gjerne lykken med et lodd, Janne. :)
strikkesnuppa@hotmail.com

Anne E. Andreassen sa...

Siden jeg snart har bursdag, så hiver jeg meg med, og håper på en litt for tidlig bursdagsgave fra deg :) Kjempe-flotte ting du lager!
Hilsen fra Anne :)

Elise sa...

Dette så veldig flott ut, klart jeg vil være med på din give away:) Ønsker deg en riktig god helg, klem fra Elise:)

Lenes blogg sa...

For en super giveaway. Vil veldig gjerne være med :) Ha en fin helg!!

Elis lille rede sa...

Jeg blir gjerne med å prøver lykken;)
Lekre ting som vanlig!

Klem fra Eli:)

tonemormor sa...

HEI JANNE
Jeg blir gjerne med på trekningen ;) er sååå fornøyd med tingene jeg har bestilt hos deg..
Ønsker deg en flott helg
KLEM FRA TONE

Anonym sa...

Prøver gjerne ut lykken her eg og :D du lager så vakre ting Janne :)) god helg!

Sandra88h@gmail.com

SisustEllen sa...

So lovely giveaway! I will be in:)
Hugs and greetings from Finland by SisustEllen

Anonym sa...

Vil gjerne være med på give awayen din. Du har så mye fint =)

Ha en flott helg =)
Cathrine
cathrinerog@hotmail.com

Huldra sa...

Ja jammen meg går tiden fort, og snart er vi der. Sitter og pakker julegaver nå, for det er godt å være en smule tidlig ute.

Smiler i natten, og håper på vinnerlykke.

God helg til deg, du kreative! :)

fru. Lærum sa...

er det en giveaway jeg vil være med på, så er det denne....krysser fingrene!!!

klem tone

turid sa...

så mye fint du gir bort;) deltar gjerne og håper på vinnerlykke! ha ei trivelig helg;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Maria sa...

Jeg blir så utrolig inspirert av å følge med på bloggen din:-) Liker så utrolig godt stilen:-)
Jeg vil gjerne være med på trekningen!:-)

margju@hotmail.com

Veronica sa...

Så flotte de ble!!! Her må jeg være med! Ha en god helg videre!

Veronica :-)

Gøril sa...

Så utrolig flott blogg du har - og makan til produktivitet!!

LadyLaLaura sa...

Oi oi oi for en utrolig fin premie!! Jeg blir gjerne med på din supre giveaway :) Så med denne kommentaren hopper jeg opp og ned, vifter med armene mens jeg roper "Pick me! Pick me!! :D

Karipia sa...

WOW......for en flott give away. Du lager jo sååååå mye fint, så klart jeg vil være med å prøve lykken.
Lykke til med trekningen og tvi tvi til meg.
Klem

Tovepia sa...

Du er bare god! Har lest meg opp på julekuler og herlig kreativitet!
Håper formen din er god, du har ihvertfall pågangsmot;)

Ha ei god helg videre, klem fra mæ;)

månestråle sa...

Ingen tvil om at jeg vil være med på loddtrekningen din :))
Du lager bare di flotteste ting - og jeg elsker å komme inn til deg her :)
Håper jeg har vinnerlykken med meg !
Klem Anita

Turid sa...

Herlighet så fint å såååååååå masse du gir bort!
Æ vil å være med på dette!

Anonym sa...

Men du, og du. Det var liksom ikke en liten Give Away heller!!!

Håper og krysser fingre for at det blir meg som vinner denne gang!

Nydelig Janne! :-)

Carina_stoen@hotmail.com

Klem

Carina

Anonym sa...

Du lager så myyyye fint - så dette må eg være med på :)

Gerd Kr.
g-kr-my@online.no

Anonym sa...

KJEMPFIN blogg!!! Har ikke blogg selv, men titter ofte innom her! Bente.solem@loqal.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)) Er innom siden din hver dag , gleder meg over å se alt det flotte du får til :))) Koser meg med tingene jeg har kjøpt i bloggbutikken. :)) Klem Gjertrud Marie Havn.

Anonym sa...

Jeg prøver lykken, har ikke vunnet noe til nå, men kanskje det blir denne gangen:)
Gunhild_nersten@hotmail.com

vigdis sa...

Hei Janne! Kanksje like greit å ikke huske "sånt".. Lykke til med resultatene!
Jeg vil gjerne være med på giveaway ,sier det igjen ,du lager så utrolige flotte ting!

Nydelige motiv på lysposen! :))

Gleder meg så til jeg får bestillingen fra deg i posten!! :) HA en fin dag:)

Hilsen Vigdis-e-l@hotmail.com

solihjartet sa...

Så fine!!!

Eg er med!!

Ei god helg til deg! :)

Klem

LaLa`s Loft sa...

Oj, så fine ting du gir bort :) På tirsdag har min sønn bursdag, tenk så gøy å vinne da ;)
jeg er med helt på tampen ;)

Polarhjerte design sa...

jeg blir alltid inspirert til å prøve nye ting når jeg er innom bloggen din:))Takk for mange gode tips!!
Klem fra Elin

Anne Grethe sa...

Så mange fine ting :) Vil gjerne få være med i trekning om dem!

Anonym sa...

Hei Janne. Du overasker stadig med nye flotte ting. Du gir meg mye inspirasjon. Jeg ønsker være med i trekningen.
linda.pedersen79@hotmail.com

Anonym sa...

Hei
Så masse fint du lager. Blir reint misunnelig på den fantastiske kreativiteten din.

Ønsker å ver med i trekninga-
hanne_jorunn@hotmail.com

Mette`s verden sa...

Hei Janne.Klart jeg må være med og ta et lodd.Du er ei så kreativ dame og lager så mye fint.Skal jammen prøve og lage slike lysglass til advent som du har gjort. De var kjempefine.Stor klem til deg og god bedring.

Linn Larsen sa...

Hei! Slenger meg på den flotte give awayen du har og håper jeg har lykken med meg! Du lager noen helt fantastiske ting og misunner din kreativitet stort! Hilsen Linn Larsen (linn-larsen@hotmail.com)

Lithe sa...

Så herlige ting du lager! Lysposen din var kjempefin :)
Vil gjerne være med på en give away :)Ha en fin uke!

Klem

Anonym sa...

Mye fint du lager.Vil gjerne være med på give away.
tove-s-johannessen@hotmail.com

Anonym sa...

Du lager så masse fint janne,er innom deg vær dag å ser:)Så må bestille noe av deg igjen snart,er så førnøyd med det jeg har fått. OgSå så fine ting du skal gi bort,tvi tvi.

Klem Mette
metteskog@yahoo.no

Solstrålå sa...

Jeg er med såklart,,,,,lite blogging fortiden.Men stakk innom deg i dag..Flaks for meg :o)
Elsker bloggen din♥Klem♥

Anonym sa...

Hei! Jeg tar gjerne et lodd og prøver lykken!
Marit
marithaaverstad@hotmail.com

Anonym sa...

Hei :)
Er innom bloggen din så og si hver dag, og du inspirerer til stadighet :)
Vil veldig gjerne ha et lodd i din supre give away.
Mvh Inger Lise
ingerlise_R_@hotmail.com

Beate sa...

Hei! Så fine ting du lodder ut! Ett lodd på meg :)

mail: beatesandvik@gmail.com

Anonym sa...

Fin blogg!Mbvalde@hotmail.com

Elin-Marie sa...

Bedre sent enn aldri for en evig optimisk.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...