torsdag 22. november 2012

Stem på meg!:o)))

 

Hei å hoppsann:))

På mandag skrev jeg om Terracycle, gjenbruk og konkurranse...
Fristen for å sende inn bilde er nå gått ut, og nå er tiden inne for å
stemme frem en vinner av alle bidragene som kom inn:))

Jeg tenkte å funderte nesten litt for lenge på hva jeg skulle
bidra med...har jo såååå mye å velge i:)))
Men bilde over ble altså mitt bidrag, og HER kan du se de andre
bidragene og gi din stemme (til meg):)

Ellers sitter jeg med nesa langt nedi rufsehjerter:)))
Fikk ei bestilling på 5 stk, så ei på 6 stk og så smalt det
til med ei på 15 stk:))))
Youuuhuuuu sier jeg bare:o) såå moro:)

Har også planer/ideer fremover........

 

........ og i gårkveld fikk jeg testet ut den ene, og det ble
såååå bra atte, så nå må jeg hive meg og få bestilt inn litt
ingredienser:o)))

HA EN NYDELIG KVELD !!!

15 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så klart du får min stemme! _Og det hadde du fått uansett;) Det beste bidraget;)

HT sa...

Stemme er avgitt i din favør ;-)
Fint bidrag! Lykke til!

Mvh,
Hege c",)

Anonym sa...

Stemme avgitt,ikke bare for dette bidraget, men du er jo utrolig kreativ og flink :)

RugdeLykke❤ sa...

Oi, det så spennende ut med advent-versene! Du er jo så flink atte!! Nå skal jeg inn å stemme på deg :) En riktig god kveld ønskes deg!

fru. Lærum sa...

alt du gjør er så kreativt :-)

klem tone
(er også med i konkurransen)

Elis lille rede sa...

Jeg har stemt på deg, Janne! Det var ikke vanskelig heller, for ditt bidrag var det beste;) Ha en fin-fin kveld!

Klem fra Eli:)

Lenes blogg sa...

Har stemt på deg. Lykke til :)

Daisys home sa...

Så klart skal jeg gå inn og stemme på kreative og flinke deg, Janne :)
Kjempefin adventstake du har laget :)
Kos deg videre:)
Klem sissel

rule sa...

Selvfølgelig så fikk du min stemme:-) Lykke til videre!! Heier på deg:-) Ønsker deg ei kreativ og god helg!! Klem Ruth

Anonym sa...

hei! så klart du fikk min stemme;) du er så flink og kreativ! ha ei flott helg! klem mormor

Anna Berit sa...

Hej Janne. Har stemt på dig og det kom lige fra hjertet. Du er så kreativ og utrolig flittig.

Ha en dejlig weekend!

Klem fra Anna Berit

Janne sa...

Stemt!!:))

Så gøy at det er full fart i butikken din, LIKER:)))

Snart kommer det noe i min og, men har hatt fullt opp med jobb, unger, bloggtreff og julemarked i det siste, tiden flyyyr vekk fra meg:))

God klem, lykke til med julesalget:)
KLÆM!

"Mira" sa...

Oppdrag utført!

Stemte på deg.

Ha ei fin helg! Klem,

Turid sa...

Så klart fikk du min stemme - ingen tvil!

Andrea Olsen sa...

Stemt:)
Lykke til:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...