fredag 30. november 2012

Takk, og farvel.............

 

Hei og god fredagskveld:))

Av og til skjer ting fortere enn en aner det......og da må en tenke
fort....og bestemme seg enda fortere:)))

Bilde av månen måtte jeg bare vise dere:) Tok bilde i gårkveld med
50-500mm objektivet, mens mannen og sønnen var 
på nett å sjekka det tekniske:))))

 

Det er her " takk og farvel" kommer inn:))
Vi har i mange år hatt hjemmekino i stua med en hjemmesnekret
skjerm på 1,5 x 2 meter...

I gårkveld sa det bokstavelig talt PANG over hode på meg..
Lyspæra i prosjektoren smalt, og det ble helt mørkt gitt - ikke tv i helga ???
Tror det er et år siden sist dette skjedde, og ny pære koster over 2000,-:(

 

Skulle vi koste på oss ei ny lyspære, og vente noen dager.......på at den
skulle dukke opp, eller hoppe i det å kjøpe oss tv...

Som dere ser, så ble det tv som ble valget, og da måtte den gamle skjermen
fjernes.......
Og under var det selvfølgelig en annen farge:))
Tror jeg har malt stueveggene 3 ganger etter vi monterte opp
prosjektoren:))

 

Valget av tv og størrele var klart i gårkveld, så i dag var det
bare å vente på sms fra sønnen......om at det var 1 stk igjen på lager:))

På vei hjem måtte jeg innom å kjøpe maling.......og før deler av
veggen var helt tørket, skrudde mannen opp feste til tv`n:)

 

og etter det skulle "1000" ledninger på plass:)
før den store herligheten på 70" kunne festes til veggen....
Den kostet en del....så jeg bestemte i skrivende stund - uten at
mannen vet noe, at dette for være bursdag,bryllup og julepresang i år:))))

Søndag er det min dag, og mandag har vi 29 års bryllupsdag:)
og plutselig er det jul igjen:)))

Men selvølgelig har jeg lyst på en pakke utenom også da....hihi:))
Det kan dere hjelpe med, om dere klikker dere inn til
Terracycle og stemmer på mitt bidrag som ligger
som en god nr 2:)))


Dere kan stemme frem til 5.des.:))
På forhånd tuuuusen takk!!!

Så ønsker jeg dere alle en nydelig helg og en
god første søndag i advent!

8 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Typisk at slikt skjer ja:(
Ha en fin fredagskveld Janne!
Klem

Drude Nygaard sa...

Gratulerer med ny TV. Jeg stemmer på deg så klart. Ha en fin adventshelg. D

MissMette sa...

Hei Janne :)
Nydelig bilde av månen du har tatt! Det er ikke lett å få et slik fint bilde ღ Gratulerer også med ny stor tv :) Skulle ønske vi hadde plass til en 70" tv. Her har vi ennå en 10 år gammel og svær/bred tv. Venter bare på at den skal ta kvelden slik at vi kan kjøpe oss en smal, stor flat en :) men du skal vel se at den gammle tv`n kommer til å holde i 100 år, haha :) Gratulerer såååååå mye med bursdagen din som kommer på søndagen (sån i tilfelle jeg ikke har tid å skrive noen ord da) og gratulerer med 29 års bryllupsdag på mandagen ღ ღ ღ Her blir det fullt opp i helgen med pynting, vasking osv :) Ønsker deg en fin, fin helg, og advent ღ Klem fra Mette

Livets små øyeblikk sa...

Først må jeg si at der skvatt jeg litt, jeg trodde nesten du hadde tenkt å gi deg med bloggingen... Nå har jeg ikke kommentert hos deg før, men jeg har fulgt deg en god stund og jeg leser hvert ett innlegg - jeg hadde blitt så lei meg om du ga deg.
Så; for et fantastisk flott bilde av månen, jeg er helt matt her jeg sitter. Flink du er!

Ønsker deg en fin lørdags kveld, gratulerer med dagen som kommer - både din og deres,
og lykke til hos Terracycle, jeg har stemt på min favoritt:)
- Hanne -

loftkroken sa...

Det var mye styr, bra alt ordnet seg til slutt da :))
Nå har jeg vært innom og stemt på deg,du er bare den mest kreative jeg vet om :))

Masse klemmer til skjønne deg ♥

Bente-mor

Ps.Vil du le litt....ja da kan du titte inn på innlegget mitt idag ;)

Gunn sa...

Hei på deg og gratulere så mye med dagen i dag,håper du får en flott feiring og at det blir ei lita pakke:-)
Klem

Notre-de-maison/ Gry sa...

Det er jo typisk at sånn skjer når en ikke regner med denne utgiften. Godt du fikk ordnet deg! Men du, lurer på en annen ting. Når jeg er inne på din side blir jeg automatisk også koblet opp mot en reklameside. Litt irriterende egentlig, det samme skjer på Fransiskas blogg. Noe du kjenner til ?Ha en fin dag!

Karipia sa...

Gratulerer med ny STOR TV.......og jeg har vært inn og stemt på ditt bidrag:)) Lykke til:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...