onsdag 12. desember 2012

12.12.12 kl 12,13:))))

 

Hei å hopp og god onsdag!:)

I dag er jeg i gang med nye prosjekter.....som kommer ut på
shoppen 1. januar:))
Jeg tar juleferie fra torsdag den 13.des. og inni mellom de siste
bestillingene, blir det laget litt nye ting:)

Jeg tar mye bilder......og bilde over er rett og slett tatt i dag
12.12.12 kl 12,13:))))

Det har også blitt lys i den mørkeste krok i heimen:))

 

Dette er innerst i gangen hvor dagslys aldri vil nå:))
En vase med en hvitmalt kirsebærgrein, har fått 3 heklet klokker:))
På hylla lyser det fint fra de små zinkhusene.......
Og de siste "islyktene" mine er plassert på skapet....

 

Et zinkhus har jeg også på skapet og utenfor ligger et herlig
reinsdyr og koser seg:)
Bak reinsdyret står et juletre i glass...

 

Engelen er klar for vinterkulda:)))

HA EN FIN FIN 12.12.12 DERE !!:)
 

2 kommentarer:

Christine sa...

Så fint, og koselig :)

Ønsker deg en stress-fri førjulstid.
Klem fra Christine

bevaremegvel sa...

Så koselig pyntet, og så fint du har det rundt deg :)
Ha en fin dag.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...