torsdag 13. desember 2012

Gave, og kreative dager fremover....:)))

 

Se!! hva jeg har fått av herlige Bente med bloggen Loftkroken...
Nydelige motiv på lysfolie som hun har laget.
Bente er en kreativ sjel og bloggen hennes elsker jeg:))

 

Pakken fra Bente lå i postkassen i går...men jeg har ikke hatt
tid før nå til å lage meg et lys:))
Var det ikke fint ?
Folie på lys er noe jeg aldri har forsøkt på før, men dette
var knallgøy, og gjort på 1 min ca:)))

TUSEN TUSEN TAKK KJÆRE BENTE!!!

Nå står det skikkelige kreative dager på tapeten fremover:)))
Dvs at nå har jeg tatt juleferie fra bloggbutikken min og siste
bestillingene ble sendt i dag:)

 

Bestillinger fra bloggbutikken er jeg klar til å ta i mot fra
1. januar:))
Har mange nye idèer, så nå skal jeg stooorkose meg masse fremover:)

 

Det blir bl.a mye bilder/skilt på lerret fremover.......
og ellers litt av kvart:)))

 

Her om dagen heklet jeg et gavesett som inneholder
en vase, et lysglass og en skål:))
Vasen og lysglasset har peacetegn festet til hamptau:))
Kjempemoro å kreativitere med heklenåla med det lille jeg
kan innen hekling:))

Ønsker dere alle en fin fin kveld!!
 

7 kommentarer:

bevaremegvel sa...

Så deilig med juleferie, det er deg vel unt! Men helt fri blir det ikke, men det er hyggelige ting du driver med da :)
Kjempefine ting du lager, det heklesettet var knallfint.
Ha en fin lucia-kveld.
Klem

Anonym sa...

hei! ta deg en velfortjent juleferie;) så gleder jeg meg til å se allt du lager på nyåret! klem mormor

Lithe sa...

Kubbelyset ble kjempe fint med bilde på :)
Det er ikke så mye som skal til før vi er fornøyde ;)
Ha en fin kveld!

Turid sa...

Så flott du har pynta hønsenetting treet ditt- takk for ideen! Laga et slikt jule tre for minst tre år sia - pynta med perler og streng fra en lysmansjett som æ "ødela"- har jo aldri kunne funnet på å montere lyslenka på det om ikke du hadde delt ideen....mine med snekrystaller , ja , ute er det jo nærmest ikke et snekorn å se...
Tusen takk for ideen , har gitt deg hederlig omtale for at du deler ideene dine her på bloggen - prøvde å linke til deg , men det funka ikke...
God adventstid videre!

Solstrålå sa...

En stund siden jeg har vært på bloggerunde,,har liksom fallt litt av lasset føler jeg,,men det er jo alltid en glede å besøke deg.
Stadig like sprudlende og kreativ.
Ønsker deg en fin advents tid.
Goe klem fra Sol

Edny sine puslerier sa...

Så nydelig lys! Takk for tipset til Bente sin fine blogg;) Det skiltet var nydelig. Heklriene likeså;) Kos deg i dagene fremover mot jul! Klem

loftkroken sa...

Ååå, nå blir jeg rørt Janne ♥
Så det ikke før nå :))
Kos deg med bursdags gaven din :)
Lyset ble kjempefint:)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...