lørdag 22. desember 2012

God Jul

 

Nå er alt klappet og klart til den store dagen:)
 ( trur eg):))

 

Har strikket en til selskapsveske i hvitt og tovet den:)
Klarte også å strikke knappehull, men fant ikke riktig knapp, så
jeg limte på et glasshjerte over den stygge knappen jeg fant:o))

Så har jeg strikket ei lita veske til ei lita prinsesse:))
og den fikk glasshjerter her og der på begge sider...

Juletreet ble pyntet i går......i hvitt og sølv.
Mat, pakker og klær er "i boks:")) så da gjenstår det
bare å ønske dere alle

EN RIKTIG GOD JUL!

 

 

19 kommentarer:

fru. Lærum sa...

endelig er jeg på nett igjen....rekker å ønske deg en deilig jul :-)

klem tone

Edny sine puslerier sa...

Så fint du har pyntet. Og den rosa veska blir nok populær;) Riktig god jul, Janne!

Sologbolig sa...

GOD JUL til deg også !

Gunn sa...

God jul til deg og dine Janne
Stor juleklem

lavendel mio sa...

GLEDELIG JUL TIL DEG FRA MEG!!:)
KLEM FRA HANNE

Drude Nygaard sa...

Riktig god jul. D

Ingrid Louise sa...

God Jul til deg!! Nyt dagene!!
Kjekt å følge din kreative blogg! :-)
klm ingrid l

Lenes blogg sa...

Fine bilder. Treet er pynta, gavene i hus og kaker og godis laget, men noen småting i matbutikken og siste husvask gjenstår.
Ha en riktig god jul!

Anonym sa...

søte vesker;) liker også veldig godt julestrøpa som henger på stigen!! ønsker deg og dine ei trivelig julehelg og et fredfyllt nyttår;) klem mormor

Caroline sa...

Ønsker deg og dine en fantastisk jul:)
Klem Caroline

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Riktig god jul til deg og dine kjære skjønne deg !!
Gleder meg til å følge deg og dine kreativiteter også neste år :)

GOD JUL OG GODT NYTTÅR
Klem Heidi

"Mira" sa...

Riktig God Jul til deg også.

Klem,

Tovepia sa...

Ei riktig god jul til deg og dine!! Kos dæ masse, klem fra mÆ;)

loftkroken sa...

Gode gode juleklemmer til
deg Janne ♥
Det står noen ord om deg på bloggen min ;) Titt inn å se :)

Bente-mor

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne, er bare innom for å takke så mye for gode ord hos meg og for å ønske deg ei fortsatt fin jul <3
Er ikke kommet helt i siget enda men regner med vi blogges på nyåret :)

Juleklem fra meg

salma sa...

Merry Christmas!

Lisa sa...

Nydelige vesker og koselige bilder!
Lurt å lime hjerte på en vanlig knapp!
Fortsatt god jul!
Klem Lisa

MissMette sa...

Skjønne vesker du har laget ღ du er flink :) Elsker også de skjønne tøflene du har laget lengre nede her :) Håper du har fine juledager, nyter og koser deg masse :) Ønsker deg en fortsatt riktig ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲ Stor klem fra Mette :)

RugdeLykke❤ sa...

✲Gledelig romjul, unike deg! Og takk for koselig hilsen inne hos meg! Gleder meg til nytt år å følge kreativiten din videre :) Klemmer✲

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...