mandag 10. desember 2012

Juletre på badet...og enkle moseballer:))

 

Hei å hoppsann:)

Det lille juletreet jeg lagde i slutten av oktober har fått sin 
plass på benken på badet:)
Synes det ble veldig koselig sammen med bjørkekubben og de
nylagete moseballene:)

 

Og som dere vet - så har jeg litt dilla på eggehvite og sukker........
så juletreet har fått et snev med "snø" på:))
Først penslet jeg på eggehvite, så strødde jeg på litt sukker:o)))

 

Litt søl blir det, men det synes jeg bare ble fint hihi:))
Hvis en legger godsida til, så er jo dette snø:o)

 

Juletreet lagde jeg av noen greiner fra epletreet i hagen:)
Hvordan kan du se HER

 

Tidligere i høst var jeg en tur på heia å sanket lyng og mose...
Litt av mosen ble til moseballer i dag:)
Jeg rev ut et par sider fra en avis og krøllet det sammen til en ball...
så la jeg mose rundt og surret ståltråd rundt til slutt:))
Enklere og billigere kan det  vel ikke bli:o)

Ellers holder jeg på med de siste dagene til adventskalenderen hihi:))
Jeg begynnte med godt mot å hekle trekk rundt doruller.....men
så stoppet det opp litt og etterhvert kom jeg på en superbra idè for å
klare å bli ferdig hihi:))
Dette skal dere få se i morgen.......

HA EN FIN FIN MANDAG !!

7 kommentarer:

bevaremegvel sa...

Du er bare et oppkomme av gode ideer. Liker meg så godt inne hos deg, får alltid lyst til å lage noe etterpå :)
Gleder meg til å se i morgen :)
Klem

Nennes sa...

Du er så flink :)
Kjempefint ble det!

Klem

Lenes blogg sa...

Stilig juletre :)

fru. Lærum sa...

det treet var bare så knalltøft...kunne tenke meg å prøve, men det må bli etter jul ;-)

moseballer er så dekroativt :-)

klem tone

hill`s interiørblogg sa...

Så tøft det juletreet var... Herlighet at jeg ikke tenker å bruke naturmaterialer mer, for det ble jo så dekorativt.
Er jo så artig å se dine ideer. Koser meg skikkelig med hvert innlegg ;O)
Ha en super mandag.
Klem fra Hill-Iren

Lena Annie Østheim sa...

Et flott juletre du har laget:) Kjempetøft!
Minner om Giveaway på bloggen min:) Klem

Caroline sa...

Stilig juletre du har laget!
De moseballene er jo bare så dekorative,har laget noen her også:)
Enkelt og billig;)
Ønsker deg flotte førjulsdager!
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...