mandag 3. desember 2012

På`n igjen....:))

 

Tusen tusen takk for koselige bursdags hilsener til MIN dag i går!:)
- både i kommentarfeltet, sms og i mail:))
I dag er det på`n igjen med feiring...for i dag har vi vært
gift i 29 år:)))

Må vel innrømme at det ikke blir så voldsomt mye feiring hihi:) 
vi sitter nå her med hver vår data:))
Eldste sønnen var innom i går med den nydeligste
rosebuketten....

 

Dagen i dag har egentlig vært av det rolige slaget.......Jeg hadde planer
om å lage 3 islykter av eggehvite og sukker......men det ble
9 stk:)))

 

Eggehvite fra et lite egg ble til 9 islykter.....På fatet sammen
med rosebuketten har jeg pyntet med 3 stk, litt kongler
og et reinsdyr (hvis det ikke er hjort da:)) )
Må vel innrømme at jeg ikke er så god på disse ville dyra:o)))

 

Som regel bruker jeg forskjellige syltetøysglass eller hapåglass
til islykter...men det funker veldig fint med "vanlige" telysglass:))) Når
sesongen er over, er det bare å legge de i varmt vann og 
"isen" forsvinner:o))
Islykten med god jul på er et hapåglass....
Nå har jeg 6 stk til som jeg må finne en fin plass til........men først
må jeg ha meg en tur rundt i blogglandia:)))

Ha en fin fin kveld!!
 

12 kommentarer:

Dronninghuset sa...

hei,
vel overstått og gratulerer masse masse!
smart påfunn disse lyktene. blir fint ja.
ha ei fin ny uke!

klem TOVE

loftkroken sa...

Ååå, kjære Janne ♥
Gratulerer så masse med overstått dag:) Det gikk meg hus forbi:/
Men nå sender jeg en GOD KLEM......FIKK DU DEN ? ;)

Så kos du fikk slikt i postkassa,godt å bli satt pris på og du fortjente det♥

Ha en fin uke!

Bente

fru. Lærum sa...

vært en hektisk helg og jeg har ikke fått dette med meg...beklager!
en forsinket bursdagshilsen og bryllupsdag!

fantastiske bilder av alltid flotte ting du lager :-)

klem tone

bevaremegvel sa...

En forsinket bursdagshilsen fra meg også :)
Og gratulerer med dagen idag, så flott, 29 år, det står det respekt av :)
Jeg har laget disse telyslyktene etter inspirasjon fra deg, de står på kjøkkenbordet og er bare så nydelige!
Ha en fin uke.
Klem

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer med gårdagen, og gratulerer med dagen :)

Klem

Lithe sa...

Gratulerer med vel overstått :)
Og gratulerer med 29 års ekteskap <3

Klem

Anna Berit sa...

Hej Janne! Gratulerer med fødselsdagen i går og selvfølgelig også med 29 års bryllupsdagen i dag.
Så flotte dine islygter er. :-) Glæder mig også til at se, hvad du kreerer med de fine servietter fra Karipia. :-)
Klem fra Anna Berit

Karipia sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag og bryllupsdag, i dag har jeg og mannen 19 års bryllupsdag:)
Nydelige lyslykter du har laget. Jeg har også laget opp noen slike og de er så dekorative og lyser så pent:)

Furulunden sa...

Så fint det er hos deg!!

Janne sa...

Gratulerer så massemasse med gårsdagen!!:))) Og i dag! :)
...og for en fin pakke du fikk igår, vel fortjent:))

Så fine islykter her, du er så flink!
God juleklem til deg Jann!!:) <3

Anonym sa...

gratulerer med fødsels/bryllupsdagen som har vært! vi feira 30-års i slutten av nov;) godt å ha noen å være glad i!!!! fine lykter;) ha en kreativ onsdagskveld! mvh.mormor

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

MÅ jo gratulere deg med vell overstått både bursdag og bryllupsdag :)))

Nydelig bukett fra sønnen og herlige lysglass du har pyntet !!

Du er så flink å sette ting sammen... Jeg har noe å løre der gitt :)

Klem Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...