søndag 2. desember 2012

Stooooor overraskelse.....

 

.......Og jeg er helt målløs...

I går lå det en pakke i postkassen.....men størrelsen på den
stemte ikke med en pakke jeg venter på...Så jeg grublet fælt på hva
dette var:))

 

Pakken var fra Karipia! Og som det står på kortet
" så fikk hun så lyst til å sende en adventsgave"

Selve kortet er det fineste jeg har sett, og dette har hun laget selv..
Og i pakken lå de fineste av de fine serviettene....

 

Noen av motivene har jeg aldri sett før......og de er bare
sååå fine at jeg tror jeg vil ramme inn noen av de:)

 

Hun har plukket litt fra de serviettene hun selv bruker når hun
kreativiterer.......og har sendt meg 19 forskjellige motiv!:)

Kjære Karipia!
TUSEN TUSEN TAKK!!!
- jeg er fremdeles helt målløs over denne adventsgaven....som
også er den fineste bursdagsgaven (som er i dag) jeg kunne få:) 

ØNSKER DERE ALLE EN FIN 1.SØNDAG I ADVENT !!!

14 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Gratulerer så mye med dagen og den flotte adventsgaven !!
Så fint at det finnes sånne mennesker :)

Ha en herlig 1. advent søndag
Klem Heidi

Mormor Inger sa...

Så koselig med overraskelsesgave i posten! Det fikk jeg her om dagen også. Herlig med bloggvenner.
Gratulerer med dagen!!!!
Klem fra Inger

Notre-de-maison/ Gry sa...

Gratulerer med dagen, og takk for koselig hilsen inne hos meg! Kos deg med dagen din! Klem

Trollstubben foto sa...

Hei kjære Janne.
Gratulerer så masse med dagen i dag.
Ønsker deg også en fin adventstid.
Kjempeklem fra meg.

Elis lille rede sa...

Så koselig gave du fikk! GRATULERER KJEMPEMASSE MED DAGEN:)Håper du får en fin dag!

Klem fra Eli:)

Karipia sa...

Hipp hipp hurra for deg Janne:)
Gratulerer såååå mye med dagen. Håper du får en super bursdag og adventssøndag. Så kjekt at noen av serviettene var nye for deg, det var jo det jeg håpte på. Men så mye flott som du lager med servietter var jeg ikke sikker på om jeg klarte å finne noen du ikke hadde. Så koselig når du blir så glad for en liten overaskelse.
Stor klem fra meg til deg.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så koselig ♥

Gratulerer så masse med dagen!
Kos deg :)

Lisa sa...

Gratulerer med dagen! :)
Nyydelig kort og servietter du har fått! Så heldig du er!
Ha en koselig bursdag!
Klem Lisa

Lenes blogg sa...

koselig med overraskelse. Gratulerer med dagen!!!

"Mira" sa...

Så snilt gjort!

Gratulerer så mye med dagen!

Ha ei fin adventstid, Klem,

Bodil sa...

Gratulerer med dagen, og med flott gåve :) Så kjekt med ein slik overraskelse. Ynskjer deg ei fin adventstid :)

LadyLaLaura sa...

Gratulerer så mye med dagen din i dag Janne! Jeg håper du har hatt en fantastisk fin dag og at du fikk alt du ønsket deg :) Jeg er jo så heldig at jeg har fått pakke fra deg :D og noe sååå nydelig da, jeg ble helt satt ut. Har tent lys i glass nr 1 i dag og det ble så koselig. De står på peishylla. Tusen tusen hjertelig takk for den flotte gaven fra deg! Du er så flink så flink!
kos deg videre på dagen din :) stooor bursdagsklem fra meg

salige lavendel sa...

Finnes ikke noe koseligere å få enn gaver som ikke er forventet! Og så MÅ jeg kommentere måne-bildet ditt under her, det var da helt fantastisk kult!!! Har du gjort noe med bildet eller blir det rett og slett så flott med et 50-500 mm objektiv?? (Plutselig fikk jeg kunstig behov for flere linser, hehe.)

Turid sa...

Vel overstått dag - så koselig overraskelse du har fått,kjempefine motiv!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...