torsdag 3. januar 2013

GODT NYTT ÅR!!

 

Hei og GODT NYTT ÅR dere!

Nytt år og nye muligheter......:) De første dagene i det nye
året har nesten løpt i fra meg:)
Bildene til innlegget var klare 1.nyttårsdag, men har ikke hatt tid til
data og blogging før nå:))

Den skjønne oppsatsen på bilde over fikk vi av en nabo
på nyttårsaften som takk for snømåking:)

 

Nyttårsaften kunne ikke ha vært mer perfekt enn det den var:))
Dagen startet med regn og tåke.....men innomhus var
det kjempekoselig med levende lys og herlig middagsduft......og et
herlig pyntet middagsbord:o)))
Selvskryt er bra, hva? hihi:))

Ca kl 23.30 forsvant alt av regn og tunge tåkeskyer og vi fikk
fri sikt til langt over på andre siden av byen:))
- og da ble det en del rakettbilder:))

 

Etter middagen fikk Celina (barnebarnet vårt) en stor kurv med
pakker....Smykkeskrinet fra onkel med en dansende ballerina ble hun
veldig fasinert av:)

 

I en annen pakke lå en rosa hjemmestrikket veske med sølv/glasshjerter...
som var fylt med godteri:)) 
Den likte hun også:)
Så ville hun danse litt for oss, akkurat som ballerinaen i
smykkeskrinet:)

 

Ny kjole og strikkejakke ble det også, og den måttes jo
testes.......:))

 

.......og sjekkes om den ble lik en ballerinakjole:)

 

Slik ser det ut fremdeles..........men i morgen forsvinner
hele jula ut fra stua:))

Etter en lang juleferie var jeg "klar som et egg" til å ta imot nye
bestillinger fra bloggbutikken min 1.januar....og bestillinger har det blitt:))
Og litt nytt kommer snart ut på shoppen:))

 

Putetrekket i bakgrunnen er kjempenydelig med
engler og tekst på....og nye motiv på lysposer kommer det også;)

ØNSKER DERE ALLE ET GODT NYTT ÅR !!

18 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Herlige bilder av prinsessen, for noen fine gaver da. Slik kjole og jakke kunne jeg også tenkt meg. :) Bordet var jo bare aldeles nydelig Janne.

Jammen var dere heldige som fikk klarvær ved midnatt, her pøste det så det var såvidt vi stakk nesen ut for å se på rakettene.

Nyttåsklemmer til deg

Ingrid Louise sa...

Godt nyttår!!
Flotte bilder fra en fin feiring!!
Herlig skjønn ballerina og vakker julestue!!
Fin kveld til deg,klm ingrid l

Hulda sa...

Så heldig dere var som fikk den skjønne blomsteroppsatsen. Vakker er den. Kjempesøt jente du er bestemor til. Hun var virkelig heldig som fikk så mye fint!

Karipia sa...

Nydelig flott blomsteroppsats dere har fått, snille, gode naboer er godt å ha.
Den skjønne prinsessa var bedårende da, nydelig jente.
Og et flott pyntet nyttårsbord hadde du også.
Godt nyttår til deg og dine Janne.......håper den puta er for salg, for den fikk jeg veldig lyst på:)) Klæm fra Kari

Yulia sa...

Godt nytt år!!!
Fantastiske bilder og så søt barnebarn har du!!!
Ønsker deg og familien din alt best i 2013!

Underberget sa...

Kjempefine bilder, ser ut som en veldig koselig jule- og nyttårsfeiring hos deg! Ønsker deg alt godt for det nye året og gleder meg til å følge dine kreative påfunn!

Inspirasjon fra Elin sa...

Kjekt med en liten pause fra bloggingen innimellom.. Hyggelig å se du har hatt det koselig. Flotte bilder du har tatt!

Det blir nok mye hus på bloggen framover..Gleder oss veldig. Den dyreste julegaven vi har kostet på oss ihvertfall.. hehe..
Hilsen Elin

LadyLaLaura sa...

Godt Nytt År :)
Så koselig dere har det! Og den fine lille prinsessen, skjønner godt at du er stolt av barnebarnet. Kurv med pakker på nyttårsaften er det en tradisjon dere har, eller er det et sprell fra din side? :)
Her har vi hatt ei kjempekoselig jul, men så på nyttårsaften kom influensaen og her sitter jeg enda og snufser. Ikke feber i dag, så jeg satser på at det er ferdig nå! Gleder meg til å se alt du finner på i dette nye året! Klem fra en stor fan :D hihi

Antje sa...

Et riktig Godt Nytt År ønsker jeg deg, så herlige bilder fra nyttårsfeiringen du viser.
Ha en flott og kreativ start på året, kommer snart og titter innom igjen :)

Jatte sa...

Godt nytt år til deg også :D

Så fine bilder, herlig lita(Stor) prinsesse som svinger eg i ny kjole :D

Lekkert du har pyntet også!

Ha en fin kveld videre,
Klem Jatte♥

LaLa`s Loft sa...

Er helt forelsket i huset ditt, tror jeg hadde blitt målløs om jeg kom dit, ser så vakkert ut :)

Så koselig med gaver å greier på nyttårsaften, den tror jeg at jeg må adoptere, det hadde ungene elska :)

Sitter å ser på kattene dine her på siden, så fine, de 2 fra 09 og 10 ser veldi spesielle ut - helt nyyydelige. Har akkurat fått katt selv, det øker interessen ;)

Ha det kos med julepynten ennda ei lita stund, hverdagen er her uansett den :)

Takk for koselig besøk inne hos meg :) Klem Christel :)

loftkroken sa...

Har du sett noe så nydelig ♥ Vakker lita prinsesse :)
Så glad hun ble,dette er vel livets krydder :))
Kjempefin stue du har også,ME LIKE ♥
Gleder meg virkelig til alle prosjektene dine,masse masse inspirasjon :)
Godt nyttår snille, gode du ♥

Klemmer Bente

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Det ser ut som dere hadde den perfekte nyttårsaften med en herlig og fornøyd jente :)))

Så nydelig stuen din er Janne !!

Fikk ut julen fra stua i går og holder på med tv stuen og kjøkkenet i dag :)
Godt å få det ut nå :)))

Får ta en titt innom shoppen din mens jeg er pålogget her :)))

Fin fin fredag og helg til deg
Klem Heidi
(ps: formen er litt bedre og heldigvis ikke flere hjertegallopper:)

Mandelhjärta sa...

Sjarmerende prinsesse, barnebarnet ditt! ;)
Masse flotte bilder forteller om en koselig jule- og nyttårsfeiring!
Godt nytt år til deg og dine! :)
Takk for all inspirasjon i 2012!!

Fru Fransen (Marianne Dragon Waagan) sa...

Herlige bilder:)
Og for en skjønn liten prinsesse dere har:))

Ønsker deg en finfin helg i det nye året:)
Klem fra Marianne

Lithe sa...

Godt nytt år til deg og Janne :)
Herlige bilder du har lagt ut, og et nydelig barnebarn du har.
I morgen forsvinner jula hos meg også.
God helg :D

KLem

Guro Eriksen sa...

Så mange herlige bilder du har tatt!
Riktig godt nytt år! :)

RugdeLykke❤ sa...

RiktigRiktig Godt nytt år :) Må det bringe deg og dine masse glede, lykke & kreativitet :) & litt ekstra tid slik at du får dele det med oss i blogglandia uten at det skal gå utover noe annet :) NYDELIGE bilder! Kan tenke med ballerinaprinsessen var happy med den feiringen :) Nydelig pyntet - likte blant annet vimpelrekken din med Godt nytt år på :) Er det noe du har i bloggbutikken din mon tro? Får ta meg en titt :) Gode allerførste dager i nye året så lenge til deg og dine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...