lørdag 12. januar 2013

Masse nytt på shoppen..og litt fra her og der:))

 

Hei å god lørdagskveld!

Nå har jeg endelig fått lagt ut nye ting på shoppen....og mer kommer
det i løpet av helga:))
De siste nye lystrekkene er i herlige vårfarger:))

Hadde med meg noen nøster i bilen på vei til Oslo i tilfelle tett tåke langs
veien.....men været var ikke av det værste, så hekling av lystrekk
ble gjort når vi var hjemme igjen:))

 

Ble bare noen få himmelbilder fra turen.......
Det øverste treet "mitt" som står langs E18 i Larvik blir med på bilde
hver gang vi passerer:))) og det er tatt i 100 sonen:))

Midterste himmelbilde er tatt utenfor Rikshospitalet litt over kl 15 eller
hihi, ser på bilde til venstre at klokka var 15.15:)))
Turen gikk greit, men kontrollen for sønnen er ikke helt avklart enda, så
vi skal tilbake i august........

Nederste bilde er tatt i fart ned fra Liertoppen mot Drammen....
Nydelig solnedgang.

 

Så har jeg sydd meg en ny lyspose.........og på den ville jeg ha
grått blondebånd - noe jeg ikke hadde, så da forsøkte jeg å hekle et:))
Ble ikke så værst dette:))
Ellers så har jeg brukt servietter (decoupage) utvendig og sort
 blondestoff innvendig

 

I dag var jeg på en rask shoppingstur.....og i farta ble
det en del ting fra Kid med hjem:)) og en herlig Campanula fra
Vågsbygd blomster....
Kid var nesten overfylt med nye lysestaker, lysglass og boller i sølv:))

Og i sofaen ligger lille pysekatten som heller vil bo hos oss
enn i sitt hjem..
Mellom hekling, strikking og sying har jeg ringt og ringt
dyrebeskyttelsen i farsund som står som eier av katten...men bare 
fått en telefonsvarer i andre ende....
Sist tirsdag fikk jeg tak i ei, og hun sa da at hun hadde tlf og navn
på eieren, og at hun skulle ringe meg når hun kom hjem - men hun har
tydeligvis ikke kommet hjem enda siden hun ikke har ringt hihi:)

Vel vel vel.......nå er det tid for hjemmelaget pizza:))

HA EN FIN FIN KVELD !!
 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Ha en flott lørdagskveld :)
Fine bilder.
Håper det går bra med sønnen din da.

Klem ;)

Edny sine puslerier sa...

Her kommer det ene nye etter det andre! Jeg falt pladask for lysposen. Den var såå fin! Synd det enda ikke er avklart med sønnen din. Får bare håpe det beste fremover. Nyt resten av helga;)

Velkommen til min kreative verden sa...

Du lager mye fint. Jeg liker lysposene: )

Inger sa...

Herlege vårfargar på lystrekka, og ein nydeleg lyspose.
Har lagt ut lystrekka og lysposen eg har kjøpt hjå deg i bloggen min i dag. Veldig fornøgd!

Bodil sa...

Så nydelege fargar på lystrekka. Og lysposen er såå lekker :) Håper det går bra med sonen din. Ynskjer deg ei fin veke :)

bevaremegvel sa...

Så nydelige ting du lager altså, blir helt forelsket jeg ;)
Lykke til med sønnen din, ikke greit når ikke alt er avklart.
Klem

solihjartet sa...

Så fine bilete!

Lukke til med sonen din, håpar alt går bra :)

Fru Brekke sa...

Nydelig lyspose:) Du lager såå mye fint, blir innspirert!
Lykke til med sønnen din, håper alt går bra!!
Karen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...