torsdag 24. januar 2013

Når mor henter ved......ja da kan ting skje:)))

 

.............Og sist søndag fikk jeg DEN morsomme idèen da jeg
oppdaget formen på vedkubben......de er ikke alle
like skjønner du:))))

 

Jeg la denne kubben til side......måtte jo tenke litt på dette
- om det egentlig var en god idè, eller en totalt 
vill idè:))

Men i dag 4 dager senere er min nye bjørkehylle på plass:))

 

Jeg hadde vel bestemt meg på mandag for å bruke denne, men ble
litt usikker på hvor jeg skulle bore hull og om jeg hadde
lange nok skruer...

Men i dag mens jeg var opptatt med å lage middag, fikk jeg mannen
til å ordne med hull og skru den opp:))))

 

Mandag kjøpte jeg en eføy til min nye bjørkehylle.....nå ligger
den bare lett hengslengt her, for jeg må finne/lage meg en
blomsterpotte tenkte jeg:o))

 

Så blir det vel itt smådilling i morra.....

Ellers denne uka har jeg heklet og heklet, testet og testet:)))

 

Mine første prøvekluter:)))

 

Og mine første kurver:)))
Husker ikke helt hvordan det gikk til, så må prøve en gang til og da
skrive opp hva jeg gjør hihi:)))

 

Frisk luft har jeg også fått meg:)))
Men bare noen minutter i ny og ne, for her er det bikkjekaldt for tida..
 Bilde av sola med haloring tok jeg i går:))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD!!

12 kommentarer:

Nennes sa...

Så kult :)
Kreativ og flink du!

Ha en flott kveld.

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Ska sei du er kreativ!
Ja, kvifor ikkje?
Vart koseleg dette!

Nydeleg bilete av SOLA :-)

♥Grip Dagen♥ sa...

Disse var så fine. Flink du er.

Lithe sa...

Jøss, for et oppkom av ideer du er! Det var noe jeg aldri hadde tenk på å gjøre. Stilig ble det :)

Klem

Anita sa...

For en utrolig kul idé! Du er så flink :)

Edny sine puslerier sa...

Så artig og dekorativt! Kjempefint med eføy oppå hylla. Jeg legger aldri en vedkubbe i ovnen uten å studere den først. Men jeg bare drar av neveren om den er fin, og samler på noen av de fineste kubbene. Kanskje vi er litt gal begge to? Er spent på blomsterpotta da;)
Veldig mange fine ting du har heklet;) Kjempefint med mønster på kurvene.

Tuppenshobbyblogg sa...

Skikkelig nydelige kurver og kluter du har heklet.
Slett ikke dum den hyllen din du...lekkert ble det.
Du er så flink og kreativ at det er en fryd.

Klem,Kjersti

Gunn sa...

Hei
Så fint det ble med bjørkehylla.De kurvene dine lekre, håper du har ei oppskrift å dele med oss etterhvert:-)
ha en fin kveld
Klem

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Så flot den hylde blev. Jeg kan godt lide det naturlige.
Og så fine ting du har hæklet.
God dag til dig.
Klem Lonni

Notre-de-maison/ Gry sa...

Ja, jeg bare sier det, du må være den mest kreative kjenner til! Å komme på å bruke et vedtre som hylle... Utrolig! Du er flink! Ha en fin søndag, klem

RugdeLykke❤ sa...

Alltid noe nytt på siden din, Kreative Janne!!Herlig!! Viktig tørre prøve :) NYDELIG kurver!! Håper du kommer på oppskriften igjen og at de kommer i bloggbutikken din :) Med eggevarmerne til :) #håpehåpehåpe# En riktig god uke til deg og kreativiteten din og alle dine kjære :)

Turid sa...

Sannelig trengte æ litt av ei oppdatering her hos deg - som vanlig masse flotte ting -skikkelig sprelske ideer du har.
Bjørke kubben på veggen var jo et genialt påfunn...
Så var jo katte historien utrolig koselig , så bra at det endte godt , da.
Du får nyte følelsen av januar som snart går over i februar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...