mandag 21. januar 2013

Utfordring: Vis oss din tv......

 

Nib har en utfordring om at vi skal vise frem tv`n og kansje
helst med smarte løsninger.....
Vell, lite med smarte løsninger her...men tv`n er visst av den smarte typen:)))

 

Tv benken er jeg superfornøyd med......og den er et Finn funn:))
Alle bokser og "1000" ledninger skjuler seg inni her:)

 

Ikke lett å skjule en 70" tv........men hadde vi hatt et rom bak
denne veggen, så hadde jeg ikke vært i tvil om å sage ut en del, og
plassere tv`n inn i veggen og hengsle på et par sprossevinduer
med blondegardiner i :)))
Men bak denne veggen går trappa opp til 2. etasje.....

Vel vel...dette ble mitt bidrag til utfordringen:)
Andre bidrag kan du se HER

Ha en fin fin dag!!
 
 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Dette var lekkert :)
Flott tvbord!

Ha en fin dag.

Klem

fru. Lærum sa...

dette var en fin løsning....likte godt tv-bordet :-)

men ble imponert over str på tv....70 tommer??? viste ikke at dem fantes engang ;-)

klem tone

En helt uvanlig hverdag sa...

Kjempeflott tv bord.
Ha en flott dag!!

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Så flot et bidrag.
Du har det så fint hos dig.
God dag til dig.
Klem Lonni

Anette sa...

Jeg synes det var fint jeg! Tv er det vanskeligste å få til å passe inn. Aller helst vil jeg bare ha et stort, gammelt, hvitt skap med alt rotet inni, men der går grensen for min kjære samboer desverre.

Din løsning var jo også fin, og du har fått vekk alle de rotete ledingene også!:)

Ha en fin dag!

Edny sine puslerier sa...

Det skapet var våde praktisk, fint og en god idé! Og jeg likte også idéen din om sprosser og blondegardin, selv om det kanskje ikke hadde blitt så godt mottatt av andre i huset;) Ha ei fin og kreativ uke;)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Dette var fint! God løsning på hjemmekinoen også.
Hørtes koselig ut med vinduer og sånt. Det går jo ann å fóre ut veggen.... kanskje.. Lykke til i Nib. Likte så godt tv-skapet ditt.

Klem fra Hjørdis

lillpastill sa...

For et herlig bidrag!
Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

Fin fin kveld til deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...