onsdag 16. januar 2013

Vinterhyggen idag:))

 

Heisann og god onsdag!

Dagene flyr av sted når en storkoser seg med 
vinterhyggelige prosjekter:))) innomhus......
- men må innrømme at jeg ser frem til vår og sommer og 
kansje hyggelige prosjekter med sag og hammer utomhus:)))

I dag har jeg hygget meg med heklenåla igjen:) og da var det
en buksehenger som ble ny:)

 

Jeg la opp luftmasker etter lengden på et interiørblad:))
tror det ble 70 masker her...
så heklet jeg 3 rader med staver.....
Fant ut at åpningen måtte være på ca 20 masker, så da ble
det 4 rader med 25 staver i hver side..
På siste rad i siden fortsatte jeg med luftmasker bort til den andre og
kjedemaske videre til enden..
Så 3 rader med staver igjen.....Til slutt 2 staver, 2 luftmasker og 2
staver i hver 4. stav..
Tror det var i den duren det foregikk :)))
Er utrolig dårlig på å forklare.og kansje finnes det en enklere metode
på dette hekleprosjektet:))

 

Men jeg ble veldig fornøyd:)))

Nå henger interiørbladet i buksehengeren på en gardinstang
under ei værbitt hylle på soverommet
klar til bruk:))

 

Og da gjenstår det bare å lage hekletrekk til de andre interiørbladene.....

I dag har vi minus 10 her i sør, så da er det godt å ha litt
prosjekter innomhus:))
Men jeg har også vært ute en snartur på posten med de siste
bestillingene fra shoppen, så litt frisk luft i nesa har jeg fått:o)))

Vel, da blir det vel først litt middag her....så skal jeg ta meg en
skikkelig tur rundt i blogglandia  før jeg slenger meg på sofaen med
hekletøyet:)))

HA EN FIN FIN KVELD !!
 

9 kommentarer:

Julie sa...

Så god idé å henge opp bladene sånn!!
Det ble virkelig dekorativt!
Vakker værbitt hylle du har også!
Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
Klem fra Julie :-)

Anette sa...

Så morsom måte å henge opp bladene på :) SKikkelig kreativt!

Ha en fin dag:)

Gunn sa...

Så bra ide:-)tar av meg hatten for deg du har så mange kreative ideer.
Ha en fin kveld:-)

Man tager hva man haver sa...

Du Janne er bare helt utrolig, for en fantasi. Og så fint som det ble da, Må ta en titt rundt på bloggen din, tror det er en stund siden jeg har vært innom. Sånn bli det når jobben tar en. :)

Ha en fortsatt fin og kreativ uke.

Klemmer fra Kari

fru. Lærum sa...

så genialt!
det var både praktisk og knallfint :-)

klem tone

Lithe sa...

Herlig når man kan kose seg inne mens man venter på våren :)
Gøy å holde på med ting man trives med. Hos meg har døgnet for få timer, skulle gjerne strikket MYE mer ;)

Klem

Karipia sa...

Stadig ny inspirasjon her ja.
Superflott måte å bevare bladene på og det heklede trekket var jo nydelig <3 En finfin torsdag ønskes deg. Klem

liljasandra sa...

Så lur ide!! Kjempefint og praktisk! Takk for hilsen inne hos meg :)

Ønsker deg en fin kveld videre:)

Klem

Anonym sa...

Kjempesmart ide!
Gunn
;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...