søndag 10. februar 2013

Et skudd i mørket og nymalte bøker:)))

 

Hei og god søndag!

I dag oppdaget jeg det første skuddet på bjørkekvistene som jeg
plukket inn for 2 uker siden:))
Dårlig med dagslys der den står, så jeg har forsøkt og
lysne bilde opp i PhotoScape etterpå:))
( derav overskriften:)) )

 

For 1 år siden lagde jeg denne boklampen.....og var fornøyd helt
frem til i gårkveld:))
Ideen er jo bra, men fargene på bøkene " forstyrret " litt der den nå står:))

 

........... så da måtte jeg frem med malekosten:)))
Nå er bøkene i lys antikk og matcher både det ene og det andre
i heimen:))))

 

Bildet er fra yttergangen og vinduet er inn mot spisestua:)
Må vel nevne at det var mannen som lagde lampen ferdig........Jeg startet
med å bore hull i den første boken for å sjekke om det var mulig...og tidlig
neste dag mens mor i huset sov, boret mannen seg gjennom resten
av serien på 9 bøker:)))

Ha en fin fin søndag dere!
Og gratulerer til alle mammaer med morsdagen!:)
 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Så nydelig bilde av kvisten, likt den boklampen :)
Du er så flink og kreativ!

Ha en flott søndag.

Klem

Edny sine puslerier sa...

Nå fikk jeg vårstemning! Den lampa di er så tøff, og nå ble den jo helt ny! Og den er sikkert lettere å plassere i interiøret, ja;) Ha en fin morsdag du også;)

Drude Nygaard sa...

Deilig å se et grønt blad. Den boklampa var skikkelig kul. Du får det jammen meg til !! Fin i antikhvit. D

Yulia sa...

Lampen er veldig fint i hvit farge og passe perfekt til interiøret. Takk til forklaring til den trekassen. Nå fikk jeg lyst å lage en til meg og:)))
Gratulerer med Morsdagen og ha en fin søndag!!!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så flott lampefot. Helt herlig. Hva skulle vi gjort uten disse mennene våres som trer støttende til der vi gir opp:) bøkene ble fine som hvite også. Du er så kreativ.
Ønsker deg en fin morsdag!!

Klemmer fra Hjørdis

Anette sa...

Rett og slett tøft med den lampa, originalt og kreativt :)Og våren nærmer seg med stormskritt, det vitner ditt bilde om :)
God søndagskveld til deg!
Anette

bevaremegvel sa...

Så morsom ide med den boklampen :)
Fin ble den også :)
Ha en kveld fortsatt.
Klem

Lithe sa...

Den lampa hadde sklidd rett inn her hos meg, elsker bøker :)
Ønsker deg en fin og kreativ uke!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...