tirsdag 26. mars 2013

Enkel påskedekorasjon....fra baksten i dag:))))

 

Eller rettere sagt tomgodset:o)))

En eggekartong og 4 eggeskall ble hovedingrediensene:))))
Så spedde jeg på med en heklet kant rundt, litt eføy, bjørkekvister
og en kunstig blomst:)

 

Enklere kan det vel ikke bli:))
Selv om min eggekartong var rosa, så den måtte males hvit først:)
I "pyramiden" på midten har jeg små bjørkekvister sammen med en
kunstig blomst, og vannbeholderen er gjemt inni pyramiden:)

 

Jeg ble så ivrig etter å komme igang at jeg glemte å ta bilde underveis
av den første:)))
Her er jeg i gang med nr. 2 og den ble litt mindre:))

Blomsterhylsen var litt for lang, så den skjærte jeg av ca 1 cm...
med kniv - prøvde først saksen, men da sprakk den godt nedover....

 

Her havnet eggene:)))
Og dette ble en suksess(terte)!! Farlig god er den også:)

I går var det visst vaffeldagen.............
og da kom jeg over en oppskrift på fløtevafler:))))
Kunne ikke ha passet bedre, da jeg hadde 2 dl fløte igjen etter suksessterten:)))

 

.........og i vaflene skulle det 2 dl fløte:))))
Oppskriften fant jeg hos Trines matblogg og jeg la den raskt til
på favorittene mine:)) 

ØNSKER ALLE SOM TITTER INNOM 
EN NYDELIG KVELD !!

4 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

En herlig borddekorasjon, men tror noen vil være uenige i at den er så enkel. Ikke alle som er en slik racer med heklenålen som du Janne.

Stor god påskeklem fra meg

Fru Brekke sa...

Så kreativ og fin dekorasjon:) Her skal det også bakes suksessterte, er så kjekt for den er glutenfri og da kan alle i familien kose seg med samme kake! Og ikke minst er det goood:)
Ønsker deg en fin kveld, og en rktig god påske!
Karen

Anette sa...

Det ble en koselig dekorasjon :) Misunner deg kreativiteten din, men vi får jo alle stor glede av den allikevel :)
Fin kveld til deg!
Anette

Anonym sa...

hei! dekorasjonen er så fin!-og kake OG vaffel;) namnam!!! her fikk vi 12-15 cm snø i går;( men det er vel en vår som ligger der fremme ett sted???;);) jeg skal prøve å selge mine selv- dekorerte lys i dag.så får vi hvordan det går:) ha en fin dag! klem fra mormor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...