lørdag 23. mars 2013

" Ny " stol, kreativt i kleskapet:) og en dæsj muffins:)))

 

Før helga fikk jeg ryddet og forandret litt på soverommet.......og da fant
jeg ut at jeg trengte en stol..
Vi ut på gjenbruksbutikken, og der sto den perfekte stol:)))
Etter en stund ble den hvit og litt slitt her og der og nytt trekk på setet:))

 

Mannen har bygget 2 x 3 dørs garderobeskap.......(for mange år siden )
I mitt skap fikk jeg ideen med å ha hyller nederst i forskjellige dybder:)
- lettere å ha full kontroll da ( iallefall når det nettopp er ryddet) :o))

 

Mannens ide var å skru opp en spot inni kleskapet:))

 

Er veldig fornøyd med den ideen:)
Her har jeg nettopp ryddet og sortert........og denne gang ble det
7 - 8 plagg til " gis bort " kurven:)))

 

På en annen vegg har vi et skap med liten dybde.....det måtte bare
bli sånn etter at vi flyttet senga..
Dette er selskap - skapet hihi og blir sjeldent brukt:)
 
Her må klærne henge utover - og mannen lagde opphengene)))
På midten har jeg en stang til buksehengere.....med "finbukser og skjørt" på:)
Og helt nedert  finskoene:))
I det 3. skapet har jeg alle 2 kjolene mine hihi og noen lange strikkejakker:)
I mannens skap er det bare hyller - til kjedelige arbeidsklær:)))

 

I går lagde jeg muffins:))))

Dette har jeg ikke laget på mange mange år, men visste at jeg hadde en
knallgod oppskrift:)
I den håndskrevne oppskriften sto det 1 - 2 ts deig i hver form.......hmm, det
virket litt lite, så jeg hadde 1 -2 ss i hver.
Men når de var ferdig stekt - så jeg at det også var for lite, så jeg googlet:)))

Formene skulle visst fylles 3/4 opp hihi, så da får jeg prøve igjen 
en vakker dag:))
Men knallgode ble de:o))

I dag har jeg ryddet, vasket og ommøblert på soverommet
og datarommet til sønnen........han vet ingenting, og snart kommer han
hjem fra jobb......håper det blir godkjent:))

HA EN NYDELIG LØRDAGSKVELD DERE !!

10 kommentarer:

Gunn sa...

Hei
Det var en kjempe smart løsning i garderobeskapet,du er så kreativ og det er jo bra for oss som leser bloggen din.
Ha en fin kveld
Klem

Edny sine puslerier sa...

Så stilig og praktisk du ordnet det på soverommet! Oversiktlig og fint i garderoben din nå:) Kult med eget selskapsskap da:)

Nita's verden sa...

som altid Janne kommer du med knalgoe tips . og så fint og ryddig du har det(trenger jo ikke lukke skapet heller) muffinsene var kjempeflotte skulle gjerne stukket innom å smakt De (".)
klem nita

Yulia sa...

Den stolen ble super fin og løsningen i garderobe er veldig smart.
Ønsker deg god helg og god lørdags kveld!!!

Caroline sa...

Så nydelig stolen ble etter at du pimpet den!!!
Er på jakt etter slike stoler selv,de er knallfine:)
Så smarte løsninger i garderoben,godt å ta en skikkelig oppryddning innimellom;)
Så flott dere har fått det på kjøkkenet foressten,kikket litt i innleggene bakover,knallfint!
Ønsker deg og dine en god påske:)
Klem Caroline

LadyLaLaura sa...

God kveld i stugu :)
For en nydelig stol du fant, og så ble den jo enda finere når du hadde lagt dine kreative hender på den :) tommel opp sier jeg bare! Kjempelurt med klesskapene også, mitt er det bare kaos i.. skulle vel vært flink pike og ryddet litt i det ja.. Men det får bli en annen dag. Håper det går fint med deg. Kos deg videre i helga. Klem fra meg

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Heldige deg som kom over en så lekker stol :) Knallfin etter makeoveren :)))
Oversikt i kleskapene er godt å ha, og eget klesskap for fintøy var jo genialt !!
Kunne du tenkt deg å dele oppskriften på disse knallgodmuffinsenedine ??

Regner med du sover nå, så drøm søtt
Klem Heidi

Sologbolig sa...

Så lekker stolen ble! og smart garderobeløsning (minner meg på at eg kanskje burde rydde i kleskapet (hih!!)
Ha ein flott søndag.

Anette sa...

Så lurt med hyllene og lys i garderobeskapet. Lys får en aldri nok av... Og stolen ble kjempefin, kjekt å fikse opp et så flott møbel :)
Ha en fin kveld!
Anette

LillaPanter sa...

Så herlig organiserte klesskap! Som vanlig fine detaljer og stolen ble kjempefin! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...