mandag 25. mars 2013

Nye lampeskjermer på 1, 2, 3........6:)

 

I gårkveld fikk jeg ideen med å lage to nye lampeskjermer til
nattbordlampene:))
Frem til nå har de hatt et brunt hekletrekk, men nå var det
på tide med forandring:)))

 

........og det enkleste er pistol........altså limpistol:o)))

Fant frem de blondene jeg ville bruke og limte de på lagvis.


 Til slutt limte jeg på hamptau og lagde en røff sløyfe:))
Romantiske blonder med hamptau passer fint inn på kabeltrommel-
nattbordet og den røffe plankeveggen:))

 

Her er den andre og jeg synes de ble veldig fine
når lyset ble tent:)

 

Fikk også en idè om å lage noe til fuglene.........og i dag ble det
shopping på Fretex igjen:))
Men tror fuglene må vente til det blir litt mer varmegrader, men nå
har jeg iallefall ingrediensene i hus:o))

HA EN NYDELIG MANDAG DERE !!
Her har vi sol fra skyfri himmel:))
 

8 kommentarer:

Trollstubben foto sa...

Hallo Janne.
Her var det masse lekkert, nytt og flott.
En kreativ person.
Titter innom med jevne mellomrom vet du.
Ønsker deg og dine en RIKTIG GOD PÅSKE.
Stor klems fra meg.

Janne i Fagerlia sa...

Sååå lekkert! Jeg har to skjeletter liggende på vent for å få nytt trekk, men jeg kommer liksom ikke i gang. Dette ble inspirasjon for meg.

Riktig god påske!

LillaPanter sa...

Det må være utrolig morsomt å være så kreativ! Både følelsen av å skape noe og det å ha noe unikt som er bare ditt. Ha en fin dag! :)

Karipia sa...

De ble kjempesøte. Jeg har også laget lampeskjermer av blonder og har fått mange kommentarer på de.
De blir jo så søte med blonder.
Påskeklem til deg.

Bente`s Hobbyrom sa...

Så lekre de ble :) Her er så masse flotte ideer og jeg nyter dem alle . Men lurer på en ting her nå ? Overføringspasta , hva er det og hvor får man kjøpt det ? Ha en flotters påske , klem fra Bente :)

Nita's verden sa...

Oi så flott janne. du er bare helt fantastisk...
lurer bare på 1 ting... hvor mye blonde sånn sirka har du brukt? og så spør jeg sånn som Bente. overføringspasta??? har så lyst å få skrift på skapet mitt eg og..
klem nita

Tinashjerterom sa...

Så utrolig fint! Akkurat det jeg trengte! Noe romantisk inspirasjon♡

Tinashjerterom sa...

Så utrolig søt!! Tusen takk for nydelig inspirasjon♡ akkurat det romantiske jeg trengte til å gjøre noe med min!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...