lørdag 2. mars 2013

Til bankforbindelsen og litt til....:))

 

I dag har det igjen vært kreative sysler her i heimen.........
Dagen startet med å sy et par nusselige oppbevaringsposer til kodebrikkene:)))
Vi har hver vår data i kjøkkenet som også er et slags kontor...og da
må en jo tenke/skjule det stygge hihi:))

 

Vell, den sorte er jo ikke så stygg da, men en rød!! Usj, det var den som
gjorde utslaget til denne ideen hihi:))

 

På veggen over kjøkkenbordet har vi en bildelist hvor kodebrikkene
som oftes blir slengt opp på.....og da er det jo greit
å oppbevare de i en nusselig vintagepose:)))

Min fikk stempeltekst og mannen fikk et kyssende par til sine:))
Hyllen med kurver hadde jeg på hobbyrommet mitt, men der har jeg
jo mer enn nok av kurver, så jeg fant ut at denne passet
bedre her i kjøkkenet:))
Jeg limte på en blondekant på kurvene....
 
Lysekronen hadde jeg også på hobbyrommet......men der nede holder
jeg også på å flytte rundt på det meste, og plutselig kom ideen
med å flyttet denne opp på kjøkkenet:)

 

I dag fikk jeg sydd en ny pose-pose......Den første jeg sydde ble for lang
og med et mønster jeg egentlig er lei av hihi:))
Vanskelig å se men jeg har skrevet " Carpe Diem" (sjablong) på langs og brukt
vanlig interiørmaling i en lys gråfarge:)
Samme farge som på "Cat food" boksen...
Hjerteknaggene kjøpte jeg på Kid i går...

 

Og når jeg først stakk nesa innom Amfisenteret ble det noen perleblomster
også med hjem bl.a.
Den ene står på en rund desserttallerken i glass
 med blondesløyfe rundt.
To andre er bindt sammen med hamptau og står på et
avlangt kakefat.......sammen med et lysglass i grått trekk:))

 

Og før jeg rekker å blogge, har de allerede byttet plass......så måtte
jeg hekle et trekk til en glass som er noe større:)))

Litt smådilling blir det i kjøkkenet..men jeg prøver å holde igjen til alt
er ferdig.....Mannen fant ut at vi måtte ha nye og finere lister...så det må shoppes
til mandag.....eller tirsdag......

HA EN TOPPERS LØRDAGSKVELD DERE !!

6 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Du kommer på det meste! Pose til bankbrikkene var jo lurt, og selvfølgelig finere og koseligere enn at de bare ligger og slenger. Blonde på korgene var også fint. Og selvfølgelig pose-posen. Det ble jo så stilig!

Gunn sa...

Hei
Kjøkkenet ditt ser ut til å bli fint gleder meg til å se det ferdig,posene er kjempefine.
Koselig med blondene på de kurvene.Du er så kreativ Janne, det er en fornøyelse å følge deg.
Ha en fin søndag.
Klem

fru. Lærum sa...

hva du kommer på ....dette er jo helt genialt!
de brikkene er jo sååååå stygge, men nå gjør det ingeting!
nå er jeg spent på omrokkeringen din?

klem tone

Karipia sa...

Kjempesmart å skjule ledningene med så søte små poser.
Det har jeg også gjort.
Likte den kurvhyllen din, den var veldig søt......spesielt med blonder:)
Ønsker deg en kreativ og flott søndag.
Klem

Lithe sa...

Alltid inspirerende å besøke siden din :) Du har et utrolig koselig hjem :o) God søndag til deg!!

Klem

Nita's verden sa...

kjære Janne. du er bare helt fantastisk. ennda engang masse inspirasjon å hente hos deg. poseposen, var super og pose til brikkene, for en god ide' hvordan klarer du å rekke så masse på en dag ?lurer på om du har flere timer i døgnet enn meg thi hi:)

klem nita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...