fredag 5. april 2013

Mini hylle på soverommet, nytt "matfat" til kattene og herlig hjemmebakst:)))

 

Hei å hoppsann:)

Dagene flyr nesten fra meg...har litt for mye kreativiteter pågang visst:))
Vi har vært noen dager på hytta og storkosa oss, og 
bilder derfra kommer etterhvert...

Her hjemme er jeg i full gang med å bli ferdig med alle de små idèene...
merkelig nok tar selv de minste litt tid:))
På soverommet har jeg saget en bildelist i to og skrudd hver
del opp på hver side av gavlen....

 

Hjerterammene var i utgangspunktet 3 stk som var hengslet sammen (Kid)
men på minihyllen min var det ikke plass til mer enn to, så den tredje ble
skrudd av og står på den andre minihyllen:))

I rammene har jeg inntil videre satt inn noen herlige servietter:)
Og et eggeglass fungerer som telysglass:)

 

På den andre minihyllen har jeg litt bedre plass så der satt jeg en
sandkakeform med telys:))

 

Ble sååå koselig atte:)

 

De nye lampeskjermene som jeg laget her om dagen av blondebånd
er jeg sååå fornøyd med - ble prikken over i`n med disse:o))

 

Nå er det siste finishen på kjøkkenet........og kattene måtte jo også
få noe nytt:)))

 

Her har jeg kladdet ned arbeidstegningen...........som mannen
huket tak i :))))

 

Og vips så ble det litt nytt her også:))
Jeg har heklet en blondekant nederst....og det ble jo litt søtt:))

 

Her blir det nye matfatet testet av Picasso og Lille Blå:))
Tror de likte det:)

 

Ellers så har det tatt helt av innen diverse hjemmebakst:)))
Iskake har jeg laget 2 ganger på en uke og denne er superduper god!:)
og så enkel å lage at selv jeg får det til:)))

 

Sjokoladekake og havreflarn lagde jeg som nistemat til hytteturen:))
og når vi kom hjem lagde jeg muffins igjen:) og denne gang ble
de store og flotte:)))

I dag prøvde jeg meg på skoleboller - og de ble himmelsk gode:))
Men det var på grensen til at de fikk heve i fred...jeg er jo såååå utålmodig:)

Vi var også på en liten shoppingsrunde i dag........

 

....... og da ble det litt Vår forberedelser på meg:)))
Ny arbeidsbukse med " 100 " lommer og en matchende t-skjorte
med herlige engler:)))))

Ønsker dere alle en nydelig helg!
Nå blir det først Idol, så tenker jeg det blir en tur rundt til dere etterpå
- vil tro jeg har mye å glede meg til å se hos dere:))

Sjalabais:o))

7 kommentarer:

lavendel mio sa...

Wow, her var det masse lekkert, du:)
Superkreativ er du ihvertfall:)
Vi bygger hytte så tips får jeg aldri nok av:)
Så lekker kattebar dere har laget, en slik kunne jeg tenkt meg til både hund og katter:)
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den arbeidsbuksen, har vert på leting etter en slik leeenge, med masse lommer:)
Ønsker deg en fin helg...Idol her også:)
Klem Hanne

Gunn sa...

Hei
Så mye fint du har ordnet, de hyllene var jo kjempekoselige.Kattene dine har det jammen fint:-)Hvor har du handla den fine trøya?
Ha en fin helg:-)
Klem

Janne sa...

Heisann Gunn:)
Trøya er kjøpt på Spar Kjøp:)
Buksen fra Jula.
God helg til dere også!:)

Edny sine puslerier sa...

Så koselig dere har det på soverommet da! Og jammen ser det ut til at kattene dine har det helt kongelig! Spiseplass med heklekant! -Ja, det må ære være det eneste i landet:) Og baksten din så veldig fristende ut. Men nå holder datter min på å lage ostekake til hunden er 3 år i morgen:)

LaLa`s Loft sa...

Når jeg ser dine bilder, så skjønner jeg jo at mitt soverom (å forestn restn av huset) er rimelig kjedelig og samlebåndspreget..... Det ser altså så koselig ut hos deg... Fatter ikke hvordan du får det til. Her løper jeg rundt å prøver å fikse, men bak meg kommer et kobbel av små føtter som gjør alt de kan for å stikke kjepper i julene .... De er som enn rot/støv/matrester/chesdoodles/leggefraseg ting der de ikke hører hjemme virvelvind...... Hvite sofan er gusjegulbeige, hvite kjøkkenstoler like så, nye stoler med tyggegummi, pyntehyller hvor pynten ikke vises...... Hjemmekoselig det åsså, men jeg kommer ikke til å legge ut bilder av det med det første ;)

Bodil sa...

Så koseleg du lagar det rundt deg. Og for nokon heldige kattar. Og nydeleg heimebakst du har laga :) God helg.

Anette sa...

Soverommet deres er bare helt lekkert og sengegavlen helt spesiell. Jeg lagrer noen av detaljene i min egen minnebank, snart skal forhåpentligvis vårt soverom til pers :)
Ha en flott helg!
Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...