torsdag 9. mai 2013

Fotoblogg...

 

Hei å god torsdag!:)

I dag har jeg opprettet enda en blogg - en fotoblogg:))
Har tenkt litt på dette...og i dag hoppet jeg i det:)

 

Elsker å fotografere - og snart er macrotiden her:)))
Gleder meg til å krype rundt å ta nærbilde av alle de "skjønne"
edderkoppene:))))

Jeg har hatt en fotoblogg siden 2007 som ble fornyet til Wordpress
i 2009....men etter jeg begynnte å blogge her inne, så liker jeg meg best her:)))
Så i dag så " Jannes Foto Verden " dagens lys:))
- og det i tett tåke:o))))

 

Må jo reklamere litt for min nye blogg:)))
Bilde jeg har brukt i headeren på fotobloggen er av en sommerfugl
som heter Svalestjert og som er tatt i juni 2009.
Har aldri sett en slik tidligere, så landet det en slik på klatrehortensiaen like
ved ytterdøra - der jeg satt i sola hihi:o)))
- og da var det bare å være rask på labben:)))

Vel vel...da ses vi kansje på fotobloggen også (?) :)

HA EN FLOTT KVELD!

6 kommentarer:

Jatte sa...

Så fine bilder!!

Ønsker deg en fin helg,
Klemmer fra Jatte♥

Ruths datter sa...

Du tar i alle fall nydelige bilder.
God helg

Lithe sa...

Gratulerer med nok en kreativ blogg :)Gleder meg til å se de flotte bildene du tar!
God helg :D

JulesTheNorweegie sa...

Nyyydelige bilder, likte særlig det første av kjøttmeisen :D Er veldig glad i og ta bilder selv, kos deg :D Og ha en god helg! x J

Anonym sa...

hei! grattis med ny flott blogg.Jannne;)) god helg til deg og dine! mvh.mormor

Min stil sa...

Så spennende. Lykke til med d. Flotte bilder.
Klæm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...