torsdag 30. mai 2013

Nymalt hus med decoupage og ny adresse:))

 

Hei å hoppsann:))

Nå har det virkelig tatt lang tid siden sist jeg blogget....jeg har ligget
på latsiden for å si det som det er:)))
Bare småplukk har blitt gjort - bl.a. å male et hus:o)))

 

Jepp, et nusselig fuglehus:))
Det ble malt i rosa, og har fått decoupage på hver side..
Døra er malt med pensel hihihi, stygt som fy, men på avstand ble det ok:)

 

I dag fikk jeg kjøpt knekter, så da ble det skrudd opp, og nå 
mangler jeg bare en eller annen rosa hengeplante som jeg
kan feste i kroken under:)

 

Tror det vil bli fint med en litt stor plante mellom vinduene:)
På kabeltrommelen har jeg rosa lyslykt og stemor i
rosa potte på et hvitt kurvfat.......

Jeg tar bilde fra fuglehjørnet:))
og slik ser det ut der......

 

Et skikkelig fuglehjørne......som de kan boltre seg i:)
To kirsebærgreiner er skrudd fast til rekka og på bordet
er fuglebadet blitt hvitt.......det var tidligere i zinkfarge.

 

Ikke bare til bading her.......de søler jo litt, så av og til må
de dukke under for å fiske opp et frø:))
Dompapp har jeg aldri sett før i hagen - og nå har jeg 2 par:)))
Kjempekoselig:)
En rosa blomst fra epletreet i hagen ligger til pynt i fuglebadet:)

Jeg har tatt mye bilder de siste dagene av fuglelivet, men de legger jeg
ut på fotobloggen min etterhvert som du finner HER.

Ellers så har jeg fått ny adresse til bloggbutikken min......og den er

 

Latsiden ja...........kansje ikke helt når det gjelder baking.:)))
Siden 17.mai har jeg laget 4 ostekaker hihi - himmel så gode de er:o))
Nr 2 og nr 4 ble 110 % perfekt:) dvs kjeksbunnen ble myk.....

Aner ikke hvorfor kjeksbunnen blir hard av og til - gjør liksom
det samme hver gang..
Kansje det har med å fint jeg knuser kjeksene.. Noen som vet ?

Vel, da må dere ha en nydelig kveld!!

12 kommentarer:

Lithe sa...

Nå gjentar jeg meg selv her, men synes altså at du har en kjempekoselig uteplass :)
Ostekake er godt, og denne så nydelig ut! Ønsker deg en fin kveld :D

loftkroken sa...

Så kjekt å høre fra deg igjen:-):-)
Du er ikke alene å være på latsiden med bloggen, er liksom ikke det som blir prioritert først nå i disse hagetider ;-)
Nydelig det fugle huset ble da :-) Flinka
Ostekake er bare suuuper godt, har laget 2 stk på kort tid her også ;-)

Masse klemmer fra Bente

Solstrålå sa...

Koselig fuglehus!!
Ja jeg har og vært lat med blogginga.
Men fikket spark bak,,,og lagde utestue dennuka :o)
Kikk innom meg.
Ønsker deg en fin uke!!
Goe klem fra Sol

Gunn sa...

Hei på deg, så fint det fuglehuset ble ønsker deg og dine ei fin helg. Vi får krysse fingrene og håpe på sol og varme:-)

Jatte sa...

SÅ utrolig søtt fuglehus :D

Ønsker deg en herlig helg,
Klemmer fra Jatte♥

PS: Husk gavedrysset hos meg, avsluttes 6.Juni :D

Furulunden sa...

Det ble kjempefint altså:)

livetsgodesider sa...

Heisan. Takk for hyggelig kommentar. Vel, nå viste ikke jeg at man må legge igjen passord for å legge igjen kommentar hos meg, For det er ikke sånn hos andre bloggere på wordpress. Det er også sånn at første gang, så må man fylle inn med epostadresse og navn, som ingen ser. Ikke jeg heller. Men det har nok mest med at folk ikke skal kunne trakassere andre anonymt. du får prøve igjen, og se om det er lettere eneste gang. Ellers så er det jo artig å se hvor forskjellige stiler vi har. Du er tro mot den røffe/ romantiske stilen, mens jeg har virret rundt og prøvd forskjellige ting, før jeg fant min. Og stortrives med den. Merker at kreativiteten blomstrer, fordi omgivelsene er så "riktige". Jepp, livet er morsomt :D hilsen Grethe

Irene Kari sa...

Hei Janne!
Jeg er imponert over din herlige blogg!!! Gode ønsker sendes herved! Ta vare på deg selv!
Klem, Irene Kari.

Janne i Fagerlia sa...

Supersøtt fuglehus som passer perfekt til plassen du har valgt for det.

Mathilde Sjølyst sa...

Koselig uteplass (Y) Det var kult det du malte på fuglekassen <3

Ingvild-Christin sa...

Super herlig fuglehus :) Kunne tenkt meg en kolonihage i samme ;)
Lykkelige fugler som får bo der!

Kos deg masse med sol og sommer :)

Anonym sa...

Flytande melange gir mjukare kjeksbotn;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...