tirsdag 30. juli 2013

Ligger litt på latsida..........

 

Oi Oi Oi........ikke bare bare å bli liggende på latsida:)))
Når jeg sier latside, så er det den sida som har med data og
fotoredigering å gjøre....

Vi har hatt en måned ferie med 2 uker på hytta......og der har
kreativiteten blomstret for fullt:)))
Til helga skal vi opp igjen, og nok et " flyttelass " er klart:)))

Krittavlen over her lagde jeg av en korkplate og malte hvitt i siden
og tavlemaling på resten,,,,
Festet en kunstig plante ved hjelp av en ståltråd som går rundt
potta og gjennom to hull......
over den henger en stoffpose som er laget av dusjforheng-stoff med
kritt og svamp:))
 Tavlen skal jeg ha på kjøkkenet på hytta:o)

 

I ferien fikk jeg heklet 3 blonder til hyllene
 på hyttekjøkkenet...

 

Har også heklet trekk til Zaloflaska av hampsnøre:)
Den gule korken er lite vakker så den ble sprayet hvit......
...og frem til Lilleborg også skjønner det med den gule korken, så
får jeg bare flytte den hvite over på neste Zalo kjøp:)))

Sendte forresten en mail til Lilleborg i dag:o)))) 
om de kunne gjøre noe med den saken hihi:)
- de kunne ikke love noe, men kansje en vakker dag ville min
ide finnes i hyllene hihi:))

Zaloflaska er til hyttekjøkkenet.......og i dag heklet jeg trekk til et
lysglass og et glass til oppvaskbørsten....
( har ikke giddet å ta bilde av det i kveld):)))

 

Inspirasjon fra Sommeråpent - skuta:)))
En kveld jeg så på programmet oppdaget jeg en lita
tønne med fiskegarn og lyslykt på båten........
Hmmm, tønna og lyslykta hadde jeg.....så da var det bare å finne
sort bomullsgarn og hekle et fiskegarn hihhih:))

Litt av hytta og fargen på den skimtes i bakgrunnen....
Men nå er den i ferd med å bli malt....
Fra teakbrun til brunsvart og røros rødt til hvitt:)
Vi skal ha en ukes ferie om ca en uke til og planen da er å
male, male og male:))))


 I ferien måtte jeg ta i bruk mygglysene:))) Men jeg som ikke
er så glad i gult måtte jo hekle trekk 
til disse glassene også:)))

 

Her hjemme går det i hyttetekning...........På neste lass skal jeg ha
med et konsollbord, og på det skal bl.a. denne kofferten stå:))

 

Den er fyllt opp med heklegarn....... og på innsiden av lokket
heklet jeg en blonde til forskjellige heklenåler:)
Et lomme med decoupagemotiv til målbånd og en krok
til ei lita saks:)
I " carpe diem" posen har jeg restegarn:)

 

Ellers så har jeg store og små planer med å forandre litt
på de forskjellige rommene på hytta.....
Skal lage 2 nattbord av "vedkubber" .......til hemsen hvor det
er ei dobbelseng av europaller:))
Og sist lørdag fant jeg et dørblad i garasjen som nå er malt
hvitt og skal bli til ei solseng - har ei dør liggende under
under hytta også, så hvis nr 1 blir bra, så blir det
nok enda ei solseng:)))

Har mange ideer....................og mange bilder, men får ta
det litt pø om pø....
Nå som jeg endelig har fått satt meg ned, så får jeg ta meg
en tur rundt i blogglandia også:o)))

Ønsker dere alle en superduper flott kveld!!


5 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Hei! Tror ikke du er den som ligger mest på latsiden:) -men uttrykket er morsomt. Koselig å se alle detaljene du greier å få til. Og så skal jeg tenke på deg når jeg ser de nye Zaloflaskene i hyllene:) Fortsatt god sommer!

Lithe sa...

Jeg tror vel ikke du vet hva ordet lat betyr jeg ;) Kos deg med å pønske ut nye ideer :)

Gunn sa...

Hei på deg
Jammen har du vært kreativ i ferien,det hadde vært veldig bra om zaloflaska kom med hvit kork:-)
Koselig at du blogger igjen.
Klem fra Gunn

Anonym sa...

Jeg ELSKER bloggen din...beste bloggen som finnes :)) å jeg storkoser meg med alle dine gode ideer... Du er virkelig flink!!! :)) er det mulig å få mønster på den hekleruten du bruker bl a i det teppet du holder på med???

Anonym sa...

Hei igjen :)) jeg ble visst anonym :)) hilsen Sivo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...