torsdag 1. august 2013

Enkel idè og litt nytt på badet:)))

 

Og enkelte ganger tar man hva man har:)))
I dette tilfelle skal jeg ikke påstå at det enkle er det beste, men
det funker:o))

I mangel på en gammel og god dymo, har jeg rett og slett printet
ut tekst i dymo skrift:))

 

Så var det bare å klippe den til og lime den på Norgesglassene:))
..... og disse skal med på hytta i morra:)

Ellers har vi jobbet noe så voldsomt i dag - på badet:))

 

Slik så det ut i går:o)))
Det store hjørnekaret var veldig greit når ungene var små.....
men det er jo godt over 20 år siden:)))

Nå har vi "kastet" det ut pluss en del andre ting.....og en gi bort
annonse på Finn blir det neste:o))

 

I dag har vi montert opp denne herligheten:))
Et avlangt dusjkabinett på 120 x 80 cm med et stort dusjhode
i taket og 6 massasjefunksjoner i siden.....ja, og en
avtakbar dusjslange.........så har det tregulv også:o)))

Har igjen å dille:))))))
Ny maling til veggene er også kjøpt inn.......men i morra reiser
vi på hytta, så dilling og maling får bli til mandag....
Og etter dillingen blir det nok litt bilder dere kan få se..:)

På hytta har jeg tatt en del " før " bilder, så i helga tror
jeg at " nå " bildene skal bli klare.....om alt går etter min plan:o)

God helg!
så blogges vi.........:))

7 kommentarer:

Daisys home sa...

Ja, du er så kreativ og dette ble jo kjempeflott :)
Gleder meg til å se badet åssen det blir :)
Hadde selv en makeover på badet vårt i vinter, men maken hjørnekar står der fortsatt... da i påvente av noe annet og nytt. Men har enda ikke tatt noen avgjørelse på hva det evnt. blir ...

God tur på hytta og kos deg masse :)

Klem sissel

Gunn sa...

Hei
God tur tll hytta,blir fint med glassene dine:-)ha en fin helg.
Klem fra Gunn

Min stil sa...

Så flott. Helt enig med deg at det enkle er ofte det beste.
Ha en fin helg.
:) Susanne

Lithe sa...

Den dusjen så utrolig deilig ut :)
Dette angrer du nok ikke på!

loftkroken sa...

Wow,dette blir SPA:))
Gleder meg å se mere :))

Klems fra meg ♥

Janne sa...

Tøft!

Lenge! siden sist nå, Janne, herlig å være inne hos deg igjen for å få masse ny inspirasjon!! Jobber fullt om dagen, og familien på 5 her i hus krever all min tid utenfor jobb, så blogging blir det dessverre ikke så mye tid til... men skal prøve på igjen nå, å blogge fra mobilen går jo like greit!:))

Ellers så håper jeg at alt er bra med deg! God tur til fineste hytta deres, og grattis med badet, gleder meg til å se mer!

God helg!
Klem fra Janne:)

LadyLaLaura sa...

Oi oi så stilig en dusj :) det der blir nok kjempebra. Gleder meg til å se flere bilder både fra badet og fra hytta :) Håper du har en strålende sommer. Kos deg
Klem fra Laura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...