mandag 12. august 2013

Jakt & fiske...........

 

I dag har jeg laget en liten vegg-hylle for fiskesluker
og jaktkniven:)))
Kniven er bare til pynt, for jeg jakter 
stort sett bare på
 gode fotomotiv:o))
Men å fiske, det er gøy det:)

Materialene jeg brukte er rester fra panelplatene vi
brukte når vi pusset opp kjøkkenet tidlig i vår..

Fant 10 vinkelkroker, litt hamptau og miniklyper...Veggen og hylla
er festet tilhverandre med en liten jernvinkel bak og under..
På bilde over er den klar for maling rundt kantene da platene
har naturfarge inni...

 

Mens prosjektet lå til tørk.........måtte mannen en kjapp tur til
Jula, og da var jeg enda kjappere til å hive meg med på turen:o)))
For på Jula har de både hylleknekter og fiskesluker:)

Vet jeg har noen knekter liggende på hytta, men de
 på Jula var finere.......
Fiskesluker er det heller dårlig med på hytta, så nye måtte
jeg jo ha til denne veggen min:)

 

Kjøpte ei lita eske med 16 sluker i forskjellig varianter.....og
da måtte jeg på leting etter flere vinkelkroker:o))

 

........og var så heldig å finne 4 stk til:)))
2 av slukene var helt like men i forskjellig størrelse, så de
havnet på samme krok:))
Ja, så måtte jeg jo ha en tekst på til slutt:o)))
Og det var det som tok mest tid - å bestemme seg for type
skrift...hihi
Teksten ble printet ut speilvendt og limt på med noe som
heter Multi Medium, så tørket det vel et par
timer før jeg fjernet papiret med vann og teksten ble
sittende igjen:)))
Klypene er ikke til å henge fisken til tørk i - om noen lurte:)))
Nei, tenkte å henge opp bilder av fangsten hahaha:o)))

 

Og ellers i dag har jeg laget ei hylle som jeg skal feste ei skapdør i..(med glass)
Skapdøra kjøpte jeg i fjor på Ikea fra restekroken og betalte
nesten ingenting:)))
Har igjen å printe ut noe morsomt å feste i glasset...
Denne skal også med på hytta, så dere får se resultatet senere:o)

Ha en flott kveld det som er igjen av den...og ha en
nydelig uke!!
Vi reiser kansje oppover i morgen til hytta for noen dager:))

Vi blogges!:)
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...