tirsdag 6. august 2013

Litt hyttebilder.........

 

Vell vell, da blir det litt hyttebilder i dag......

Jeg har vært litt propell i det siste, og av samme grunn har jeg ikke 
blitt helt ferdig med alle rom.
Neida, jeg fyker fra det ene til det andre etterhvert som
ideene popper opp i hue:)))
 Bilde over er fra hemsen på hytta - slik har det sett ut siden 2006, så
nå var det på tide med forandringer:))

 

Pallesenga på 160 x 240 cm ble flyttet til midt på langveggen etter veggene
ble malt i lys antikk:)

 

.........for da ble det plass til to senger etterhverandre på motsatt vegg:))
De to sengene jeg skal ha her er ei køyseng som sto nede på
det minste soverommet...
Tror jeg overlater monteringa til mannen - men det var gøy
å demontere den hihi:)))
Helga var ikke lang nok til at vi ble ferdig:o)

 

Det minste soverommet har sett slik ut siden 2006.......
Da ble køysenga malt sort og det samme ble veggen med vinduet..
Gulvet malte jeg i caffelatte...

 

Der og da var det stilig:)))
Tre av veggene var/er i lys antikk.
Men nå er det hvitt hvitt som gjelder:o))

 

I helga ble veggen rundt vindu malt i lys antikk og ei rammemadrass
på 90 cm ble flyttet inn her......etter at gulvet fikk samme farge
som veggene:))
På rommet der 90 senga sto, skal det inn ei 120 cm seng neste gang:))

I dag var jeg på Jysk og kjøpte glatt laken på 135 x 240
til kun 25 kr!!  og på
Kid fikk jeg ei skjønn kappe (kjøkkenvindu) på 2 meter...
Dette skal sys sammen og brukes til kappelaken:))))
Hadde ikke med takmaling......så det står på lista til neste besøk:))
.....og til lister/vindu.....

Nå må jeg hive meg rundt her og bli ferdig med en del
bestillinger fra shoppen min......så blir det flere
hyttebilder senere:))

Ha en fin fin kveld!

( Hvis " Sivo" leser her - kan du sende meg mailadr. din, så kan
jeg forklare deg i mail:))) 

4 kommentarer:

Lithe sa...

Ser ut til å være en kjempetrivelig hytte :) Gøy å pusse opp litt!

Man tager hva man haver sa...

Så kjekt å se, det blir jo så fint. Har et lite hytteprosjekt på plakaten jeg også, men regner ikke med å bli ferdig før til våren.

Bloggen har lagt i dvale en stund, men nå er jeg i gang igjen både med innlegg og kommentarer.

Klemmer

Gunn sa...

Hei på deg
Så fint det blir,skulle ønske at slik kreativitet kunne smitte:-)
Ha en fortsatt fin kveld
Klem

Jatte sa...

Så utrolig koselig hytte :D
Digga senga på første bilde!!

Ønsker deg en god natt -
Klemmer fra Jatte♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...