søndag 11. august 2013

Lysglass og buksehenger.......på badet:)))

 

Hei å hoppsann dere:)

Nok en kreativ dag her i heimen........Viser ikke alt nå, for da blir
det fort et for langt innlegg:)))

For mange mange år siden skrudde jeg opp to tannglass i veggen på
baderomsinnredningen.....men etter et par dager så synes jeg det var
forferdelig stygt å ha tannbørsten til pynt der..hihi, så jeg har
brukt glassene til lysglass og en kunstig plante:o))
 ( og tannbørstene står pent men godt skjult inni skapet ):)

 

I dag fikk jeg ideen om å pynte glassene litt:))
Men den kunstige planten gjør nytte for seg et annet sted, så en
liten bukett med tørket lavendel fra hagen
 for duge en stund her:))

 

Enkel pynting av glassene, men synes jo det ble fint da:))
Decoupagemotivene hadde jeg liggende ferdig - dvs de er limt
på et hvitt stoff med decoupagelim for tekstil..

Når en skal ha servietter på " ting å tang " er det viktig at
bakgrunnen er hvit - ellers så kan motivet forsvinne siden servietten
er ganske tynn..

Så her var det bare å klippe det til litt og lime det på.......og
til slutt limte jeg på litt blonder på kanten øverst:)

 

Her er den nye krana vi kjøpte her om dagen:))) 
Skikkelig nostalgisk - måtte bare vise den:o))

 

I dag da jeg skulle under verandaen på leting etter noe
til et annet prosjekt jeg har, så fikk jeg øye på 
en liten drivved-pinne......som passet perfekt i hylleknekta over
doen og på pinnen passet det med et interiørblad
i buksehengeren:)))

 

.........så her kan en fort bli sittende en stund:o)

Litt sensommer i bladet og litt på pinnen:))
Hortensiaen har jeg hatt liggende et par år, og bak den er det
Astilbe som jeg plukket inn i dag:)

Nå har vi en ukes ferie - yoouuhuuu:o))
....og plutselig reiser vi på hytta, men vet ikke helt når det blir..
har litt å surre med her hjemme også..

HA EN NYDELIG SØNDAG DERE !

2 kommentarer:

Mormor sa...

Hei! Etter en lang og deiig ferie,har jeg oppdatert meg på din flotte blogg!som alltid mange fine kreative ideer! Ha en avslappende søndag,Janne!

Gunn sa...

Hei
Så fine glassene ble,smart med den kleshengeren:-)
Ha en fortsatt fin søndag
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...