tirsdag 13. august 2013

Sølvgaffel og kjerrehjul......:))))

 

Tjoooheisann:)

Før vi reiser til hytta så må jeg vise dere hva jeg har lagd i dag:))
Dette er det andre kjerrehjulet fra en blomsterkasse...og dette skal med
på hytta...Planen først var å skru 6 kroker rundt, men så kom jeg på
at jeg hadde 6 gamle sølvgaffler liggende:))

De fulgte med da vi kjøpte huset for 27 år siden og siden da
har de ligget i kjelleren:))
Endelig idag kom de til nytte:o))

 

Først boret jeg hull i de, så ut på skrutvinga å bøyes........
.......så gikk vel resten av seg selv:))

 

En liten test:)))
Har ikke kuttet kjettingen til opphenget fordi jeg ikke
helt vet avstanden fra hylla og ned til kjøkkenbenken på hytta..
så avbitertanga er pakket med:)))

Vel vel, da tror jeg vi er klare for shopping og
hyttetur:o))

Ha en flott uke dere!

7 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Denne ble råstilig Janne !!
Du er virkelig igang igjen med prosjektene dine, og det ene overgår det andre og jeg er like imponert hver gang :)))
Gleder meg til å se ditt neste prosjekt med skapdøren fra Ikea :)))
Tipper det blir noe fint.

Kos dere på hytta
Klem Heidi

Mor Inger`s hus sa...

Det her er virkelig en genial idè.
Du er jo bare sååå kreativ.

Kos deg på hytta.

Klem fra Inger

PS. Har en Give away gående med mye fint fra Green Gate.

Gunn sa...

Hei
Å det var kjempe fint:-)Du er så flink og kreativ.Alltid spennende å se hva du lager, gleder meg til å se skapdøra:-)
Ha en fin kveld:)

Renata Jassova sa...

What a great idea. I like upcycling and this is awesome.

Anonym sa...

Så utrolig stilig!!! :)) kanonfint :)) ha en flott hyttetur.. :)) å jeg gleder meg til å se neste innlegg fra deg :)) beste ønsker fra Sivo

Lithe sa...

Jøss, så lurt! Hadde jeg aldri tenkt på engang... Stilig :)

Ruths datter sa...

Herlig land så smart du er da. Flinke du.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...