torsdag 8. august 2013

Stige på badet av bjørk:))

 

Hei å hoppsann dere:))

Stigen jeg lagde til badet av to små bjørketrær - ble
såååå fin atte :o)))
Jeg er iallefall veldig fornøyd:)

 

Før vi reiste til hytta sist helg tok jeg et ca mål på hvor
langt bjørketreet skulle være........
Vi har vel egentlig bare små bjørketrær rundt hytta:)
Men jeg måtte peile meg inn på to sånn ca like tykke da....

 

Men på hytta styrte jeg rundt med alt mulig, og bjørketre-stigen
ble helt glemt - helt til mannen hadde surret fast det som var
på tilhengeren og vi var klare for hjemreisen.......

Oi, sier jeg - jeg skulle jo hatt et par bjørketrær...........
- og akkurat da var det kommet ei sinnsyk stor regnbøye - så jeg
ble litt i tvil om jeg orket å bevege meg ut i jungelen......:))

Men før jeg rakk å tenke ferdig - tilbøy mannen seg til å sage
om jeg kunne stå på terrassen å peke ut riktige trær hihi:))
Og det klarte jeg jo bra:o))

 

Badet er så å si ferdig - mangler å få skjult de to dingsene hvor
krana til badekaret sto - mannen skal lage en søyle med
lignene bord som er brukt i gulvet i dusjen:))

I formiddag fikk jeg malt siste strøk på veggene og begynte
å dille litt:))
Og plutselig finner jeg ut at jeg vil ha ny kran i vasken hihi,så
da må vi på shoppingtur i morra:o)))

Blir nok flere bilder fra badet når det er 110% ferdig:))

I går fikk jeg 2 nye prosjekter i nevene........først tenkte jeg USJ
men etter å ha studert litt....tror jeg det blir helt knall:))
Og ellers i dag har jeg malt en liten benk (slagbenk) som ble
med hjem fra hytta.....

Da blir det sofakveld videre i heimen............trur eg:o))

Ha en fin fin kveld!
 

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Du imponerer meg fortsatt. Knallfin stige og jeg digger baedet:)
Koselig du stakk innom meg:)
Klemmer

LadyLaLaura sa...

Så tøft :) Dere er så flinke at!
Snart er det sydentur som står for døren her hos oss, så det er pakking og kos :) Ha en fin kveld og kos deg med shopping av kran i morgen :)
stor klem fra Laura

Anonym sa...

Så utrolig stilig!!! :)) å så gøy når du oppdaterer bloggen :)) kos deg videre med dine prosjekter :)) Sivo.

Jatte sa...

STILIG!

Og veldig flott bad :)

Ønsker deg en herlig helg!
Klemmer fra Jatte♥

PS: Bli gjerne med i trekning av personlig almanakk inne hos meg!
Trekker ikveld (Fredag).

Ruths datter sa...

Det ble fint. stilig og røft.
God helg til deg.

Edny sine puslerier sa...

Knallfin stige du har laget!! Du har så mange fine naturdetaljer:)Jeg har også en bjørkeplan på gang;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...