torsdag 5. september 2013

Ei veggklokke ble ny i dag:))

 

Heisann:))

Denne veggklokken hadde vi hengende ute (under tak) på hytta..
Men etter noen år ville den ikke svive rundt mere.
Alt ble skrudd ned fra veggene når vi malte hytta utvendig, og bare
ting som virket eller var brukbare ble skrudd opp igjen:o))

Denne klokken var jeg usikker på hva jeg skulle gjøre med..kaste eller
la den ligge på vent til en idè dukket opp...
Men mannen hadde en superidè klar når jeg spurte
 hva vi skulle gjøre..
" Du kan jo sette inn et bilde i den " sa han..


Har tenkt litt siden søndag på hva slags bilde en kan ha i en slik.......
Og ved en gjennomgang i gamle bildemapper på maskinen dukket det opp
flere alternativ:)))
Bl.a dette som jeg har laget i PhotScape..


...Og dette:)
Det siste har jeg redigert litt ekstra...bakgrunnen var hvit og teksten
rød og sort på det bilde som lå i mappa.
Jeg valgte " antikk bilde" og så " negativ " - og da ble teksten
i hvit og turkis:))
Printet det ut i 200 x 200 mm, la arket på benken og klokka over og
merket av rundt....
klippet det til og satt det inn i glasset...så klippet jeg til en litt tykk
papp som jeg la over dette igjen og tapet det fast:o))
 
Nå gjenstår det bare å finne den riktige veggen til dette fine
 tekstbilde som en kan se fra to sider;)

DA MÅ DERE HA EN FLOTT DAG!!
( Her regner det, så det blir male-kose-seg-inne-dag)

4 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så lurt da :)
Er mannen din en like kreativ tenker som du Janne ??
Bra match det :))))

Ha en strålende torsdag, morgen begynner helgen :)))

Klem Heidi

Lithe sa...

Den ble kjempe flott!
Lur mann du har ;)
Regnet har enda ikke nådd hit, men det kommer nok :P

Klem

loftkroken sa...

Ååå, det ble jo kjempefint Janne ♥♥
Mannen din er ikke så borte vekk ;))
Har du funne plassen den skal henge?

Kjekt å titte innom deg igjen ♥

Klem og smil fra meg ♥

Sologbolig sa...

God ide. Flott ble det også ! Ha ei fin helg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...