søndag 22. september 2013

En herlig trekasse til Cola:))

 

Hei å hoppsann:)))

I går fikk jeg brukt siste værbitte plankerester av denne størrelsen
 til ei Cola kasse:)))
Hjørnestolpene er avkapp fra ei list jeg fant i vedskjulet og siden de
ser nye ut, valgte jeg å male hele kassen...

 

Prøvde å male den hvitt og slitt:)) 
og mens den sto til tørk lagde jeg en merkelapp på dataen........
Merkelappen er limt på med multi medium.

 

Etter at limet hadde tørket, startet det gøye og ikke minst spennende:))
Jeg brukte litt vann på fingrene og gnidde av papiret mens tekst og
bakgrunnsfarge satt igjen...enkelte steder gnidde jeg
ekstra hardt for å få den litt slitt:)))

 

God plass til 6 store Cola flasker her:)))
Vi handler det meste på Spar og der har de 6 stk for 99,-
 - derfor denne størrelsen på trekassa:o)))


Denne skal også med på neste hyttetur..........og skal stå på gulvet
under ei hylle på kjøkkenet..
Glemte å måle høyden fra gulv opp til hylla så jeg tror ikke
det blir påmontert noen hjul enda:))

 

Den ser jo ganske så shabby og flott ut:o)))
Helt perfekt etter min smak altså:))

Det "store" prosjektet jeg har nevnt tidligere er ferdig:))))
og det ble sååååååå knallfint - takket være min mann som hjalp meg:))
Kansje det blir et innlegg til i kveld....

HA EN FLOTT SØNDAG DERE !!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Den kassen til colaflasker ble skikkelig bra! Smart med den etiketten. Lurer på hva det store prosjekter ditt er. :)

Elis lille rede sa...

ÅÅå, så tøft det ble! Min mann er colaholiker, så jeg skal vise ham kassa, jeg.
Du er et oppkomme av idèer, altså! Superflink, er du! Ønsker deg en fin søndagskveld og en toppers uke.

Klem fra Eli:)

Anonym sa...

Jeg er Coca Coliker på min hals...vet ikke hvor mye som går med/ned hver dag (helst bokser her)...så GJETT om denne falt i smak hos meg hehe 😄😂👏👍 d meste gjør jo det av d du lager.. Bysten: heeeelt fantadtisk,bra ide!!! Flinke Janne,en glede å følge bloggen din :) beste ønsker fra Sivo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...