onsdag 11. september 2013

En stol ut, en ny stol inn og en ide til en krakk:)

 

Denne gyngestolen hadde jeg på hobbyrommet mitt, men nå er jeg
i full gang med å forandre, så da ble det ikke plass til denne noen sted der:))

 

Før hadde jeg en grå posisjonstol her, men har tenkt litt på å kjøpe
ny i hvitt, men har ikke funnet den perfekte go`stolen enda:)
....før jeg startet rydding og ommøblering på hobbyrommet her om dagen:o))

Den er knallgod og veldig myk å sitte i da setet er av strie som er festet
til noen fjærer..
Villsauen er bare til pynt:)))) men utover høsten
 kan det jo bli litt kald
trekk der bak:))

 

Når vi malte huset i sommer ble det bestemt at vi skulle ha ny
ytterdør....men igjen får jeg ikke bestemt meg for hvilken, så mens
jeg venter og tenker så malte jeg døra hvit eller koden er S0502Y:))

 

Når jeg skal rydde eller forandre i heimen så dukker det stort sett
alltid opp ideer, og da kan det ta litt tid før en blir ferdig..for nye ideer
er jo gøy:))
I formiddag fant jeg ut at jeg ville trekke om to av krakkene jeg har
på hobbyrommet...og den ene krakken fikk et trekk fra en genser
som yngstesønn har vokst ut av:))

 

Synes den ble veldig så fin jeg:))
Bare litt klipping og så litt stifting bak og vips en ny krakk:o))

 

Den andre krakken fikk et trekk som er strikket....det dukket opp
i en av mange poser som jeg har sortert:))))
Tror dette skulle bli ei strikket pute ei gang, men det ble for
kjedelig så jeg la det fort fra meg, men kansje det var en
mening med dette for denne krakken ble jo også så fin atte:o)))
( under det nye trekket på begge stolene har jeg kuskinn så de
er myke og gode å sitte på )

 

Her er den nye stolen:)))
Synes den var råååstilig så måtte bare ha en:)
Det skulle bare ha stått 47 på den hihihi:))

 

Ikke enkelt å få frem riktig farge på stolen i dette lyset vi
har på badet, men det er en helt nydelig grønnfarge
 mellom all "rusten" :)))

Vell vell, ha en flott dag dere!
 

6 kommentarer:

liven sa...

Kjempefine bilder fra uteplassen din :)
Og flotte stoler...både den ene og den andre :)
Smart å bruke avlagt til nytt trekk....det kalles god gjenbruk :)

Ønsker deg fine septemberdager

Engler, ull og lavendel sa...

Den nye stolen din var skikkelig tøff.
Nydelig uteplass, og flotte krakker.

Klem fra meg

Anonym sa...

RÅSTILIG alt!!!!!! Så gøy å se 😄 hilsen Sivo

Min stil sa...

Så hærlige bilder. Digget gjenbrukskrakkene dine :)
Susanne

Janne i Fagerlia sa...

Dette var et innleg til å "stole" på. Kjekt å lese om stolprosjekter og krakker i ny drakt.

loftkroken sa...

Inspirerende Janne ;)) Du er bare RÅ til å finne på ting :))og for en energi!!!
Kjempe flott den gyngestolen og nydelig ute-plass :))

Klemm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...