tirsdag 24. september 2013

Hvitt og natur....Herlig:)) (stuebilder fra hytta)

 

Vel, hele stuen på hytta er ikke ferdig, så det blir bare en liten
titt i denne kroken:)))
Etter vi malte veggene i lys antikk har jeg fått skikkelig "blod på tann "
til å dille:)))

Elsker både hvitt og det naturlige så her er det en god mix:))
Den gamle tønna er fra gården min mor vokste opp på og skiene på
veggen brukte min mor som ung:)

 

Lysestaken på spisebordet var tidligere i messing:))
2 blomsterpotter har også blitt hvitmalt og fyllt opp med lyng..
Bak på sjenken er det kommet ei ny glassklokke sammen med en netting-
kurv og hvitmalt vase med bjørkegreiner..

 

Det fulgte med et fat i brun kurv til glassklokka, men jeg synes
det passet bedre med dette:)))
" gamle" asjetter for pynte opp her til jeg
 finner noen finere:o)
Lysestakene er også blitt malt hvite..

 

I kurven har jeg duker til spisebordet og ei lita
vintage bok..
På hylla henger serviettringer som jeg har heklet av hampsnøre
og tredd inn på en ståltråd:)

 

Hylla er av drivved:)
Jeg har boret hull i treet på hver side og brukt litt lange skruer
for å feste denne til veggen..
Ugla er blitt hvit og fin:))) den var i messing tidligere..
Litt kongler ligger og pynter rundt:)

Dette var denne kroken.......:))

HA EN FIN TIRSDAG!

3 kommentarer:

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Kjempekoselig krok! Likte spesielt godt hylla av rekved. Den ligner en gapende fugl som springer på lange bein :) Du har sans for detaljer, ser jeg :)
Ønsker deg en fin tirsdagskveld!
Anette

hill`s interiørblogg sa...

Så flott dere har det på hytta. Har også stor sans for de fargene du bruker. Her er hytte bare en drøm enda, men en dag blir det.. ;0)
Ha en flott kveld
Klem fra Hill-Iren

minishabby sa...

Gud bedre dette var virkelig lekkert!!! Her hadde jeg stortives.
Håper du får en fin kveld videre. Og du - titt gjerne innom meg også :)
Elin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...