tirsdag 17. september 2013

Hyttebad - før og nå (så langt:))))

 

Hyttebadet vårt slik det har sett ut de siste 7 årene:)
En kjøpmannsdisk er satt litt ut fra veggen for å få plass til en liten
nusselig vask:)
Bak forhenget til venstre står en 25 liters vanndunk med kaldt vann og en nedsenket
12v pumpe og i "kaffekannen" på benken har vi varmt vann:))

2 drivvedspinner fungerer som knagg..

 

Med en vegg i brunt ble det brunt teppe på gulv og brune gardiner
i skap..
En skimter litt av et brunmalt mønster på gulvet langs veggene...det er
et mønster jeg tegnet av fra et smijernspeil som vi har her hjemme:))
overførte motivet til gulvet ved hjelp av blåpapir:))

 

Slik ser det ut nå... litt småting gjenstår...(har lyst på ny vask bl.a.))
Hjørneskapet ble flyttet inn her i sommerferien og malt i lys antikk..
Gardinene i skapene ble byttet ut med en lin-løper:))
og " nytt " flosseteppe i grått på gulvet:)

Skapet på veggen er et gammelt hyttevindu vi fikk.Mannen har laget
3 hyller i dette til småting:))
Men dette er jeg litt i tvil om jeg skal bytte ut med et litt mindre
vi har her hjemme i hagestua:o)))
 
I hjørneskapet har vi fullt opp med badehåndkle.........om en skulle få lyst
til å ta seg en dukkert i vannet " rett utafor vinduet ":))

 

Hadde tenkt å trekke om setet på skittentøydunken - men
det stoffet jeg hadde med var så å si likt det som var på den, så det
ble ikke gjort.. men jeg
malte dunken i lys antikk og skudde på et skilt i helga :))

Skittentøysdunken i krom bruker vi til doen....dvs i den oppbevarer
vi torvstrø:)) Litt finere enn å ha en sekk stående her:o))
(så var det en dunk som var reklamasjon fra jobb )

 

Denne veggen er heller ikke helt ferdig - men er litt usikker
på hva som skal skje her:)))
Men har et par alternativ på lur:o))

 

" Nytt " speil er også kommet opp.......det hadde jeg hjemme i kjelleren
men passet jo mye bedre her:))
Forhenget ved vasken er byttet ut med blondegardiner fra Fretex;)
I kurven på benken har jeg 3 -4 vellduftene såpestykker med
hamptau rundt...(glemte å ta nærbilde)

Taket ble malt hvitt i sommerferien......
Det ble også den 12v messingspotten i taket:))
 
Gardinene har jeg hatt siden hytta sto ferdig i 2001.....men dukker
det opp noen som "sier pang " så blir de nok skiftet ut:))

Da må dere ha en superflott kveld (det som er igjen )
og en nydelig onsdag!
 

1 kommentar:

loftkroken sa...

Kjempeflott Janne :))
Alt du får til;)
Likte godt den mørke veggen du hadde før også,men lyst og lekkert nå ♥

Klemmer Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...