mandag 9. september 2013

Klar for inspirasjon ! og litt putegal:))

 

Endelig fikk jeg laget meg starten på en inspirasjonsvegg:))
Dette er noe jeg har tenkt på en stund, men ville vente til hobbyrommet
mitt (nok en gang) ble ommøblert:))

Er ikke helt ferdig, men denne gang tror jeg det blir 160% bra:o))
Må liksom ta det i bruk en stund, før en ser hva som "gikk galt " ved
sist forandring:))

 

Rammen har jeg hatt liggende i noen år på vent:))
Det har vært et speil i midten før, men om det ble knust på jobb
eller under ankomst husker jeg ikke, men knust var det og jeg fikk
reddet det fra søppla:o)))
Jeg malte midten i lys antikk.. Størrelsen på rammen
er 70 x 80 cm.

 

Så her er klippe - lime kroken:))
Konsollbordet fikk også ei omgang med kosten:o)
Nå mangler det bare noen flotte inspirasonsbilder i rammen:)
( snora i taket bruker jeg til servietter på tekstil som må
tørke vell og lenge før bruk )

Langs veggen på venstre side hadde jeg en gammel jernseng før...Nå
har den byttet plass med skapet - og det ble såååå bra:o))
Ellers er det bare den store arbeidsbenken midt i rommet som står
på samme plass:))
En gyngestol for mye ble det, så den står nå ute ved inngangspartiet:)

 

På sist hyttetur hadde jeg med hjem 4 søppelsekker med pynteputer...
I dag har jeg vrengt og sortert de:o))
Det var totalt 34 stk, og 16 av de som ligger på vent i senga var i dun:)

 

Det ble noen aha opplevelser under sermonien.......
2 av putene hadde ingen glidelås...men fant fort ut at det var noen jeg hadde
sydd selv for en del år siden..
Jeg klippet opp og inni lå det tøffe avisputer på 60 x 60 cm:))

Husker nå at jeg fikk de fra jobb fordi de hadde fått noen stygge
rustflekker sammen med noen vanndrypp fra
 et ødelagt rør i taket..
Aner ikke hvor jeg skal ha de, men det dukker vel opp noe jeg
kan gjøre med disse:))

Vell vell...får ta meg en tur til ned på hobbyrommet og sortere på
ting å tang før middagen:))

HA EN FIN DAG!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...