søndag 29. september 2013

Kreativ helg - på hytta:)

 

Denne helga har vært helt nyyydelig, og kreativiteten blomstrer
som aldri før:)))
En kubbe fra vedlageret ble til ei lita og røff hylle i stua...
Først boret jeg hull i hver side øverst og litt på skrått ned mot veggen.
Så var det bare å finne passelige lange skruer:))

 

Synes den passet fint mellom tallerkenhylla og de gamle skiene..
Planen til neste hyttetur er å lage en hjertekrans av mose
som kan henge under hylla:))

Jeg hadde også med to krakker som jeg ville ha til de gamle stolene..
men.......de ble egentlig litt for spinkle til disse robuste
stolene...så de får være reserve krakker når vi får besøk
av småfolk:)))
Fra før hadde jeg denne krakken av ei rot som jeg var litt lei av..
Men da jeg fjernet kuskinnet fra setet og la på et sitteunderlag av
reinsdyr - ble krakken som ny hihi..
Har en nesten lik her hjemme, så den må bli med opp neste gang:))

 

Den store syltepressa som jeg har hatt liggende noen år på hytta
ble også skrudd opp denne helga:))
Og i den har jeg cd plater - for øyeblikket:))

 

Passet fint med denne cd hylla over radio/cd spilleren som mannen
har montert inni en gedigen trestamme fra et furutre som vi måtte hugge
når vi bygde hytta:))
På toppen ligger en bjørkekubbe som mannen har montert i en
12v lader:))

 

På badet ble det også en ny hylle:))
Røff, tøff og værbitt med en beverpinne til håndklestang:o)

 

Denne hylla er laget av to rekkverksbord....som har ligget ute på vent en stund:))
Var heldig å ha liggende to knekter som gikk over begge bordene, slik at
hylla fikk en passelig dybde:)

 

Jeg hadde med denne baderomshylla hjemmenfra...men den passet
dårlig inn på badet:))) 
Tenkte "fort og galt " om jeg hadde noe annet i krom....og det
hadde jeg ute i grillbua:)))
Nå er det ikke akkurat noe høysesong for grilling, så
 lite med stæsj  her ute:))
Under hylla har jeg et konsollbord til arbeidsbenk:))

Ellers har jeg vært litt rundt hytta og sanket forskjellig mose, kongler
og lyng........noe laget jeg i dag før vi reiste hjem og resten ble
med hjem til en kreativ dag her hjemme:))
Skal vise hva jeg lagde i neste innlegg:))

HA EN FIN FIN KVELD OG EN GOD  NY UKE !

3 kommentarer:

Gunn sa...

Hei på deg
Så koselig det er på hytta di, du har så mange smarte og fine ting:-)
Klem

Ruths datter sa...

Du er helt utrolig kreativ. Nå har jeg sett gjennom masse innlegg her og fått mange gode ideer. Barkrakken blir første prosjekt. Har en som ikke er i bruk på hytta.
Klem

Lithe sa...

Ser jammen meg koselig ut på hytta di :) Kunne nok ha trives der ja!
Herlig mandag til deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...