søndag 1. september 2013

Litt bilder fra hytta.....

 

Vel vel, da var vi tilbake fra hytteturen for denne gang:))
Fikk gjort masse gøy denne gang også....men ikke alt gikk
etter planen....
( ommøblering i hode er ikke alltid bra:)) )

Sjenken fra Finn passet iallefall helt perfekt der jeg ville ha den:)

 

Men dette skapet ble litt for langt til å ha på kjøkkenet, så
da havnet det her mellom de gamle stolene - som plutselig fikk
hvitmalte armlener:)))

Hadde tenkt å ha et konsollbord her, men siden plassen ble
opptatt, så havnet det ute i hagestua/grillbua til arbeidsbenk:))

 

Har ikke fått alt opp på veggene igjen - må studere litt tenker jeg:))
Men tallerkenhylla, mammas gamle ski og hylla av drivved kom på sin plass:))

 

Det store Finn skapet skulle jeg ha på et annet soverom men der
så det litt sammentrykket ut på et vis....så da fant jeg ut at det
passet mye bedre på vårt soverom:))
- og det vi hadde på vårt soverom havnet da på det andre rommet...

Det ser litt smalt ut mellom skap og
seng, men det skyldes vidvinkelen på kameraet....
men det er ikke for mye plass heller da:)) kan godt være
litt smalt og trangt på ei hytte:o)
 
Skapet er 150cm langt og 140cm høyt (tror jeg) og 
fungerer som kleskap:)
Dybden er i overkant av 50 cm, så her er det god plass...

 

Ble veldig fornøyd med skapet, og med 3 hyller i vært skap ble det
full oversikt over klærne:)))
Glemte å ta bilde innvendig.......men jeg har tapensert både i hyllene
og skapdørene og det samme gjorde jeg med sjenken i stua:)
- eller tapeten ble stiftet fast:o))

 

Skapet fra det andre soverommet havnet her under trappa
til hemsen...og i dette har jeg sengetøy til alle sengene oppe og nede:)
Deilig å få samlet alt og ikke minst få en oversikt på hva en
egentlig har:)

Denne gang var jeg også flink til å samle sammen alle 
pynteputene som ikke ble brukt - og tro det eller ei, men det
ble 4 søppelsekker stapp fulle med puter som ble med hjem......aner ikke
hva jeg skal gjøre med de, men finner nok på noe en vakker eller
regnfull dag:o))

Det store vitrineskapet ble også med hjem, så det blir
morgendagens prosjekt......må males litt og kansje nytt stoff i dørene...
for blondestoffet som var der ble klippet opp og festet i alle
de små vitrineskapene på kjøkkenet:)))

Blir nok mer bilder etterhvert fra hytta...

Ha en fin fin kveld og god ny uke!

11 kommentarer:

Jatte sa...

Så flott dere har det på hytta! Flotte møbler :)

Ha en fin ny uke,
Klemmer fra Jatte♥

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Dette har jeg gledet meg til Janne :)))
Fy søren så kreativ du har vært, og for et resultat !!
Hytta er blitt knallfin og møblene er virkelig kommet til rette :)))
Vil se flere bilder :))))))

Hvilke maling bruker du ??
Er den slitesterk og tåler et dunk uten at malingen spretter av ??

Knallfine ski på veggen !!

Natta til deg og fin kommende uke
Klem Heidi

Gårdsjenta sa...

Så utrolig koselig hytte :) Nå fikk jeg lyst til å reise opp på sætra og sette i gang med resten med en gang! :P
Masse flotte møbler :) Hvordan har du laget drivvedhylla? :)

Nina sa...

Åhh, du milde himmel, såååå flott du har det på hytta *dååån* Og Finn møblene ble utrolig lekre!!

Ha en toppers dag :)
Nina.

Furulunden sa...

...og fint ble det :)

Inspirasjon fra Elin sa...

for en herlig innredet hytte :D

Mor Inger`s hus sa...

Her var det koselig.

Du har virkelig god smak.

Klem fra Inger

Lithe sa...

Trivelig hytte :)
Her har dere mange koselige stunder!

Anonym sa...

det ble veldig fint på hytta!!! likte også skiene på veggen;) fortsett å kose dere der;) klem fra mormor

Engler, ull og lavendel sa...

Så koselig dere har det på hytta. Flotte møbler du har kjøpt.

Klem fra meg

Pallebord sa...

Utrolig flotte møbler dere har! Er alle sammen originale (utenom fargen), eller er det pålimt tre-dekaler før de ble malt? Tenker da spesielt på skjenken og Finn-skapet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...