tirsdag 10. september 2013

Ny stol på 1, 2, 3....

 

Hei å hoppsann:)

Denne gamle spisestolen fant jeg på Fretex for noen år siden.
Planen da var å trekke den om og male den.....

 

Men ting tar tid:)) spesiellt når det er fast stoff i både sete og rygg..
og ikke hadde jeg noe brukbart stoff liggende klar..
Men i går da jeg var innom på bloggen Franciskas Vakre Verden ble
jeg inspirert og måtte bare male litt:o)))

 

Eller det ble ikke lite jeg malte...
Hele stolen ble malt i samme type maling, og den ble rett
og slett helt nydelig:))

 

Sååå fin og sååå enkelt hva?

Stolen har jeg stående innerst i den smale gangen sammen med
et gammelt hvitmalt skap men i mangel på godt nok lys
måtte jeg ta bilde av den i stua:)))
Malingen jeg brukte var Butinox interiør 3 - i - 1 som kan brukes
på det meste ( av erfaring hihi ))

HA EN FIN FIN DAG !!

2 kommentarer:

Mine diller♥ sa...

Så flott stolen din vart!
Vart kjempelekker rett og slett :)

Ønsker deg ei fin uke videre :)
Klem Jorill

Anonym sa...

hei! du verden;så flott den ble!!!!! skjønn,rett og slett;) klem mormor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...