onsdag 4. september 2013

Nyheklet veske og løper av dynetrekk:))

 

I dag ble det litt forandringer i planene........Skal ikke klage på
varmen...men, i dag var det rett og slett bedre i skyggen:)))

 

Jeg var så heldig å få et knallfint sengesett fra Kid som jeg kunne
klippe opp og hekle noe morsomt av...
Og da ble det ei veske, en bordløper og brilleetui:))
Bordløperen har jeg på kommoden i gangen i nærheten av der
veska henger:o)))

 

I enden på dynetrekket var det knapper.......og da forsøkte jeg å bruke
et par av de øverst på veska, og det ble sååååå bra!:))
Jeg klippet bare av remsen med knapper og sydde den på med maskinen:o)
Det samme gjorde jeg med brilleetuiet:)
Men det var på grensen til at jeg fikk trykket det under
maskin-nålen:)
Denne gang brukte jeg heklenål nr 10 og plutselig var jeg ferdig:o))
Putetrekket skal jeg sy om til en pose-pose som jeg skal ha i vaskekjelleren:)

Skapet jeg skulle male begynner å få skygge på seg nå, så da blir det nok
ferdigmalt om lidt:)

 

Jeg startet i formiddag, men det ble litt for pirkete arbeid i "varmen"
men nå tror jeg at jeg er klar for et strøk til:o))
Har kjøpt meg nytt servise, så gleder meg jo til å få det inn i skapet:o))

 

Ellers har mesteparten av dagen i dag godt med til å renske og skifte 
vann i hagedammen på terrassen...
Koiene ble tatt opp og måtte svømme rundt i ei balje på kjøkkenbenken....
mens jeg vasket dammen og fisket opp 11 nye koiebabyer:o)))
Nå har vi 19 koiebarn svømmende rundt i balje inne, men tror jeg vil
kjøpe et akvarie til disse småtassene....og se om de klarer å vokse seg 
store og sterke i løpet av vinteren..

Vel vel, malekosten kaller:))
Ha en nydelig kveld dere!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...