mandag 23. september 2013

"nymalt" skredderbyste:))

 

Hei og hopp:o))

I gårkveld sparklet jeg litt her og der på min nylaga skredderbyste...og i dag
blandet jeg maling i "hudfarge"..dvs en øse med hvitmaling i et glass
og en halv tube brent umbra (malerimaling).
Og vips en mer naturlig farge på denne bysta:))

 

Så måtte den få litt klær på:))

 

Og en "ny" krakk er også blitt til i dag......
Denne har stått ute såpass lenge at ringen nederst i krom er
helt rustet:))
Jeg malte den hvit og trekte den med skumgummi og striestoff..
Beholdt den lekre rustet ringen:)

Kan være greit å ha en krakk å sitte på hvis om eller når jeg
skal starte skreddervirksomhet hahaha:))

 

Her har fru ??? kledd seg om for kvelden:o)))
Tror jeg vil lage en til som jeg kan ha nede på hobbyrommet......
om mannen orker å hjelpe en gang til da:)

Må finne et fint navn til " my first lady ":))
eller kansje den bare skal hete Fru N ??

Vel vel, moro er det med nytt "familiemedlem":)))

HA EN FLOTT KVELD DERE !!

3 kommentarer:

Gunn sa...

Hei
Så flott dama di blei:-)Dette ble helt fantastisk, du er super flink.
Ha en fin kveld
Klem

Lise Halager sa...

Hold op hvor er du genial. Den er blevet super flot - jeg er imponeret over hvad du kan få ud af ingen ting...

Nyder at følge dine pudsige idéer blive ført ud i livet <3

Mange hilsner fra Danmark

Anonym sa...

du vakkre vene,såååå kreativ du er!!!!!! det blir jo "grisefint" som mitt barnebarn på 4,sier;) klem mormor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...