mandag 30. september 2013

Nytt på shoppen og en enkel lyngkrans:)


Hei å hoppsann dere:)

Først må jeg reklamere litt for bloggbutikken min:))
Jeg har vel ikke nevnt den så mye i det siste, men nå begynner det
å komme inn mye nytt for fullt der, så ta gjerne turen innom:))

Klikk på bilde eller gå til jannesshop.blogspot.no

 

Da vi var på hytta i helga benyttet jeg meg av finværet til å kose
meg masse med kaffe på verandaen........
Kurven på gulvet er klar for en "skogstur!:))
Trengte egentlig ikke gå lengere enn ca 10 meter fra hytta for å fylle
den opp med nydelige kongler og mose:)

 

Der og da hadde jeg ikke noen spesielle planer, bortsett fra å ta
kurven med hjem til "en vakker og kreativ dag":)

 

Men like før vi skulle reise hjem kom jeg på at jeg kunne lage en
enkel krans til bordet:))
Fant en liten bjørkekvist som jeg formet til en
 ring og festet den med ståltråd.
Så tok jeg litt mose og la på ringen og surret ståltråden en runde rundt..
så litt lyng, så mose igjen...til jeg var kommet helt rundt..

Denne kransen med 3 kubbelys står nå bare til pynt....
når vi kommer opp til hytta igjen må jeg nok fjerne 2 av lysene ellers
tror jeg de vil smelte sammen...
Fatet jeg har lagt den på er en middagstallerken 
kledd med sølvfolie:)) 
 Kan være fint å fylle på med litt kongler i midten 
når 2 av lysene er fjernet:)

Nå skal jeg ta meg en lang tur rundt i blogglandia og kose meg der:))
Ha en fin fin kveld!

3 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Du er bare super flink !!!!

Janne i Fagerlia sa...

Du har alltid et mangfold av ideer og kreasjoner. Lekker lyngkrans :)

Lithe sa...

Så herlige bilder fra hytta :)
Lyngen har skikkelig fin farge nå :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...