fredag 20. september 2013

Rustet og værbitt ble til 3 nye ting i dag:))

 

Her et glimt av den ene tingen som ble sååååå fin atte:o)))

Har et "stort" prosjekt i helga - om jeg får 1 stk hjelp og 2 ruller tape:)))
Del en til prosjektet er ferdig - det fant jeg under verandaen og i samme
slengen da jeg sto der oppdaget jeg en rustet kurv og noen
værbitte planker:o)))

 

Dette er garantert noen ville ha kastet på søppla........men jeg så fort
flere muligheter med dette:)

 

Jeg har jo en del store og rustet spiker igjen på norgesglasset....og det
første jeg lagde var en oppbevaringsting til ruller med hamptau m.m.
- etter at spikerene var rettet ut og jeg satt og småmimret tilbake da jeg var
lita ( 8 - 10 år ) og bygde hytte med gutta:)))

 

Måtte ha med en rull ut for å beregne avstanden på spikerene:))
Denne skal med ned til hobbyrommet:)

 

Det andre jeg lagde var en knaggrekke......
Denne skal med til hytta:))
På begge disse har jeg malt et helt tynt strøk med maling..

 

Kurven gjorde jeg ikke noe med bortsett fra å vaske den godt.....
så klippet jeg til litt stoff som jeg la i bunnen..
Drivvedspinnene malte jeg hvite og surret blondebånd rundt:o))

 

Tenk! fra søppel til noe sååå herlige bruksting i hus og hytte:)))

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG HELG!
(Håper det "store" prosjektet mitt blir fullført i helga:))) )
 

3 kommentarer:

Ingvild-Christin Kornmo Widerøe sa...

Så flotte de ble, du er jammen flink :)
Gode ideer dette, har sett noe lignende før, men man får alle sin egen variant når man lager de selv!

God helg til deg :)

Gunn sa...

Så flott det ble:-)Du er helt fantastisk tenk å klare å se at selv en rusten spiker kan bli til noe så fint:)
Ha en fin helg Janne

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Du ser jammen muligheter i det meste. Så gøy! :)

God helg ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...