onsdag 18. september 2013

Rustet spiker og en plankebit = knaggrekke

 

På en regnfull dag for ikke lenge siden benyttet jeg meg av å tenne 
opp i vedovnen...for der hadde det samlet seg litt plankerester,papir
og div.ting i løpet av sommeren:)))

Da jeg skulle ta ut asken dukket det opp noen nydelige og rustet spiker:o))
og de måtte jeg jo bare gjemme på til en ide dukket opp:))

 

Ideen dukket opp for noen dager siden, men jeg har grublet litt
på hvordan jeg skulle feste disse store spikerene.....
I dag måtte jeg teste om det enkle var det beste,og det var det:)))

Planen først var å lime de fast med superlim på en metallplate eller
spikre spikeren fast på en plankebit.....
men i dag slo jeg bare spikerene inn i plankebiten og bøyde de
etterpå....
og vips en ny knaggrekke:o))

 

Etter jeg har fått ryddet litt på hobbyrommet....så dukket det opp
5 forskellige forklær...
og da måtte jeg ha 5 spiker og planken ble saget av på 80 cm.:))
Jeg boret hull til skruer i hver side..til å feste den på veggen..

 

Knaggrekken har jeg satt opp på mini-malerommet som er et
lite rom i tilknytning til hobbyrommet:))
Rundt hjørne til høyre er det for øyeblikket stapp fullt av rot....så
jeg får vel hive meg rundt og finne igjen resten av
dette rommet:)))

HA EN FLOTT DAG ALLE DERE SOM TITTER INNOM!!
OG TUUUSEN TUSEN TAKK FOR 
ALLE KOMMENTARER !:)
 

5 kommentarer:

Hulda sa...

Jeg skrev en kommentar via mobilen min tidligere i dag, vet ikke hvorfor jeg ikke fikk til å poste den, men nå prøver jeg igjen. :)

Falt for knaggrekka du har laget, så stilig den ble. Flott laget. Likte måten du har laget innlegget på, fra spikeren ligger i glasset, til ferdig produkt. Lekkert med krakken under knaggrekka og forklærne som henger der. Stilig palett også. Ser skikkelig kunstnerisk ut.

Anonym sa...

Hei! Som alltid; flottings! Ha en fin kveld! Klem fra mormor!

Gunn sa...

Hei Janne, den var kjempetøff:-)
Ha en fin kveld
Klem

loftkroken sa...

Så stilig Janne :-):-)
Ideene bare popper opp med deg :-):-)
Flinke og gode du ♡

Klem Bente

Heimlaga ting sa...

Kjempefint!
Kreative du!
Ha en fin dag!
Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...