lørdag 21. september 2013

Så ble barkrakken(e) bare en krakk:)))

 

Hei og god lørdag!

Det "store" prosjektet mitt blir visst utsatt til uka...Både mann og sønnen
har jobbehelg, så da blir det lite hjelp å få:)
Men om jeg er hjemme alene så ligger jeg ikke helt på latsiden:o))

Sist vi var på hytta tok jeg med hjem et par barkrakker som ikke var i bruk..
kansje de kunne brukes til noe her hjemme tenkte jeg...
Men så kom jeg på at vi egentlig trenger to krakker til de gamle lenestolene
på hytta, så i dag ble det bare krakker av barkrakkene:o))

 

En nusselig krakk:))
Det gikk utrolig fort og greit å sage av beina - ble egentlig
litt overrasket over meg selv:))

 

Her har de fått første strøk med maling...og etter det ble det
en liten tenkepause på hva slags stoff jeg skulle
bruke til setet..

 

Har ikke så mye å velge i akkurat:))) så jeg endte opp med strie:)
Først klippet jeg til skumgummien, la stoffet under og stiftet
det fast:)

 

Ble ikke så værst:))
Litt usikker er jeg om de har riktig høyde i forhold til stolene, så
det blir jo spent å se på neste hyttetur - ellers så har jeg ei
håndsag liggende på hytta:o))

Har laget noe annet også i dag, men det står til tørk enda, så blir vel
et innlegg i morra også:)))

HA EN FIN LØRDAG!!

2 kommentarer:

loftkroken sa...

Har du sett så smart :-):-)Flott
Hvor får du energien ifra ?Kan gjerne få litt med deg ;-);-)hihi
Super flink er du :-)

Klem klem

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Disse ble kjempetøffe :) Du verden så kreativ du er. Tror aldri jeg hadde kommet på det selv. Det er alltid like kjekt og inspirerende å besøke bloggen din :)
Ønsker deg en fin helg!
Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...