fredag 13. september 2013

Valget er tatt:))) og en hjemmesnekret trekasse til dorullene..

 

Ja her hopper jeg fra det ene til det andre:))
Koser meg glugg ihjel for tida med alle mine kreativiteter:o))

Her om dagen bestemte jeg meg for å ha blondestoff/gardin inni
vitrineskapet......og det ble såååå fint:))
Gardinene er stiftet fast og helt flortynne, så en skimter litt
hva skapet inneholder når det lyser fra lampa som henger fra taket
i kroken:)
 I gårkveld monterte mannen på en bryter på lampa (norgesglasset ) så
nå er det bare vellstand her:o)

 

Vi skal opp en liten tur på hytta i helga.......og i dag har jeg pakket
med mye dill dall:))
De " store" tingene er gjort på hytta, så nå gjenstår det bare
smådilling......Men av og til kan smådillinga mi utgjøre litt
snekkerarbeid:o))

Har ikke helt funnet ut hva jeg skal oppbevare dorullene i på hytta..
Nå står de stablet fint på rekke og rad i en skuff, men det er jo
ikke så fint:))

 

Så derfor har jeg vridd hjernen noe ekstra på morraen......om jeg har
en kurv av noe slag på lur...eller om jeg skulle lage noe:)
Tok meg en tur rundt huset.....og da fant jeg nydelige og værbitte
plankebiter:)))

Hjørnestolpene fant jeg i vedskjulet........vell brukt, men ikke noe
værbitte greier der:)) så da måtte jeg shabby-male litt:))

 

Dette gikk utrolig kjapt å snekre sammen.....og male...og jeg
ble sååå fornøyd med resultatet:))

 

Trekassa måler 26 x 30 cm. og er 35 cm. høy.
Helt perfekt størrelse til dorullene 
- på hytta:o))

I går forandret jeg noe på en garderobehylle......som skal bli til
noe helt annet i et lite rom på hytta..:)))
og sent i gårkveld ble jeg ferdig med å klippe opp et dusjforheng i 4 deler
og sy alle kantene.....som skal festes til denne:o))

Mange bilder blir tatt når vi er på hytta, så jeg skal lage noen
innlegg om rom for rom med litt detaljbilder og vise noen
av mine ideer sånn etterhvert:))

Ønsker dere en superflott helg!!

4 kommentarer:

Velkommen til Lonni´s Verden sa...

Du er som vanlig meget kreativ.
Flotte ting kommer fra dine hænder.
Tak for god inspiration
Og god weekend

Lithe sa...

Det ble flott med blonde stoffet på skapet :) Ønsker deg en kreativ helg!

Mor Inger`s hus sa...

Blondestoffet i skapet ble kjempelekkert.
Dorullkassa like så - smart påfunn.

:) Inger

Heimlaga ting sa...

Så kreativ og flott blogg du har.
Jeg sitter på toget fra Hamar og skal videre på flyet hjem til Trondheim og koser meg med dine herlige kreativiteten. Legger meg til som følger, og gleder meg allerede til neste innlegg.
Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...