onsdag 9. oktober 2013

Det går mest i 100 og 70:))))

 

Hei og hopp, ja her går det unna:)))

Etter jeg begynte å hekle blondebåndet selv til div. ting, fant jeg
ut at jeg måtte ha litt kontroll:o)
Noen av lengdene er nesten like lange, men bare nesten:)

 

Så, for å få kontroll på dette fant jeg ut at jeg kunne bruke
norgesglass f. eks til å oppbevare de forskjellige lengdene i og da
skrive på etiketten hva glasset inneholder:))

 

Kjempesmart:)
Jeg har en liten fuskelapp liggende på bordet hvor jeg har skrevet
opp antall masker til de forskjellige ting jeg skal lage...
Og av erfaring:) så forsvinner plutselig den lappen....

 

Så da gjorde jeg det på den enkleste måten og noterte ned
antall masker nede i hjørnet på etiketten:)))
Det går mest av putetrekk og lysposer, og antall masker
der, blir da 100 og 70 :o)))

Veldig greit å ha ferdige lengder med bånd liggende
til det jeg skal lage:))

HA EN FIN FIN KVELD!
OG TUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE
KOMMENTARER!!
( må nok ha meg en ny skjerpings her og
besøke dere alle:))

5 kommentarer:

Gunn sa...

Hei på deg
Norgesglass kan brukes til mye, dette var veldig smart da. Veldig oversiktig er det jo også, du verden hvor mange flotte ideer vi får av deg:-)
Ha en flott kveld

Mor Inger`s hus sa...

Så smart, og dekorativt.

Våre formødre skulle bare sett hvor mye vi bruker norgesglassene til.

:) Inger

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Norgesglass må være gull verd hos deg Janne :)
Skulle gjerne hatt litt av energien og kreativiteten din :)

Torsdagen er rett rundt hjørnet, håper den blir bra
Klem Heidi

Guro Eriksen sa...

Så lurt å samle de oppi sånne glass, som attpåtil er utrolig fine å ha som "pynt" ;D
Jeg har også gjort noe lignende, med strikkepinnene mine. De har jeg lagt oppi ziplock-poser, fordelt i de ulike tykkelsene på pinnene. Og så alle de ulike størrelsene/lengden på pinnene, oppi én og samme pose. Så skrev jeg utenpå hver pose, hvor mange av hver lenge (rundpinner) jeg hadde oppi hver pose. På den måten slipper jeg å lure på om jeg har den og den pinnen, når jeg skal starte på et nytt prosjekt! ;)

Nita's verden sa...

som alltid masse gode ideer. her hos deg Janne <3. likte spesielt godt alle konglene du har samlet, og så enkelt å få de perfekte, hadde aldri kommet på å varme de i ovnen..;) som alltid takk for masse flotte tips og ideer
klem Nita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...