søndag 27. oktober 2013

En ekstra time på hobbyrommet i dag:)

 

.......Og den timen ble brukt til å sy telyspose og putetrekk:))
Fant ut at jeg trengte en telyspose hvor det er plass til 100 telys nå
som høysesongen for å tenne et lys eller 20 er her:o))

Jeg har laget noen tidligere bl.a. av dynetrekk som er revet opp
og heklet til en fin kurv for telys:))
..men de er havnet på hytta..

 

Jeg kjøpte ei pakke i går med 100 telys og det ble en
god og romslig plass til disse kan en si:)
Slik blir det når en syr på gefylen:o)))

Telysposen er ikke helt ferdig.......jeg tenkte å lage den helt
lik julesokkene som jeg laget i går:)

 

Likte veldig godt den pelskanten nå som vi går mot
kuldegrader og vinter:))
Men sauepelsen gikk jeg tom for, så over helga er nytt lager
med pels på plass:)
Telysposen og sokkene er sydd i dobbel fleece:)

 

3 nye putetrekk er ferdig
 og 3 er klippet og klar for symaskinen:)

Har også sydd noen koselige poser til bæreposene i dag..
Julesokk, putetrekk og poseholder er lagt ut på shoppen min:))
 
Den ekstra timen i dag kom godt med:o))

HA EN FIN SØNDAG ALLE SOM TITTER INNOM HER!!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine saker. :) Jeg falt for den skinnkanten du har øverst i kanten av julestrømpene. Stilig!

Gunn sa...

Hei
Så mye flott du har laget, de sokkene var helt superfine:-)
Ha en fin kveld
Klem

Dordis kreative glede sa...

Blir så imponert over din produktivitet!! Blir inspirert av deg :)
Ha en fin ny, kreativ uke :)

Bohemian Princess sa...

Produktiv time :-)

Lithe sa...

Må vel snart innom bloggbutikken din å titte snart nå :) Produktive timer skjønner jeg ;)

fru. Lærum sa...

er det noe du ikke kan sy?
jeg forstår ikke at du er så kjapp å lage ting, og hva du stadig kommer på....bøyer meg i støvet :-)
alt du lager er bare så nydelig!

klem tone

Klestrollet sa...

Så mye fint!!!! Snakk om inspirasjon!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...