mandag 21. oktober 2013

Et utbrendt telys.........kan bli fint:)

 

Jeg synes iallefall det ble både fint og koselig:))

 

Og superenkelt å gjøre det om til en vakker pynt til
f.eks juletreet:)

Jeg klippet først 4 hakk ned mot bunnen...
brettet de ned og klippet opp flikene i flere strimler.

 

Så fant jeg frem glasskrukka med utklippsbildene:))
Et Nora syltetøyglass gjør den nytta:) og til lokk har jeg laget
en liten hatt:o)
Bildene er stort sett utklipp fra annonser i div. blader:)
Jeg klippet det rundt på gefylen, men det kan være lurt å bruke
et annet telys som mal og tegne opp rundt for å få det helt rundt:o)

 

Så er det bare å lime bilde på og finne ei synål med tråd og
stikke gjennom om du vil henge det opp:))

 

Midlertidig har jeg hengt det på en knagg i stua, men tror jeg skal
lage flere og gjemme til jul.....og kansje ha 
bilde på begge sider:)

HA EN FORTSATT FIN KVELD !!

4 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Du altså, det er ingen grenser for hvor kreativ du er. :) Du kan jo trylle jo. :) Ja det er en spennende tid, nå skal vi begynne med blanke ark. Det blir nok en del svartmaling, jeg hev meg jo aldri helt på hvitmalingen jeg. :)

Klem fra Kari

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Har du vurdert å bli formingslærer eller noe sånt?? Tror elevene hadde hatt det kjempegøy med alle dine kreative ideer :)

Bestemors gamle laken sa...

Du og du -enkelt og fint.

Klem Gerd Kr.

Gunn sa...

Hei på deg
Veldig enig med Petrine, du skulle vært formingslærer eller kanskje aktivitør:-)
Ha en fortsatt fin kveld.
Ps veldig fornøyd med pakka:-)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...